  • Data: 2021-04-06 11:32:37
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najtańszy rejestrator jaki znalazłem to 200 zł bez dysku.
    > A taki serwer to ile kasy?
    >
    > Robert

    Dyski z pincet za sztukę 4tb, qnapik od tysiaka w górę.
    Plus taki, że masz kamery, magazyn na zdjęcia filmy i co tam
    potrzebujesz kitrać w jednym miejscu. Generalnie bardzo wielofunkcyjne
    urządzemnie:) a jak weźmiesz na intelu (ale drożej - 2,5kpln o ile
    pamiętam) to możesz nawet wirtualizować sobie windowsy (przy
    specyficznych potrzebach się przydaje).

    Generalnie od jakiegoś czasu jestem 'fanem' urządzeń qnap - ze względu
    na oprogramowanie.

    Raczej spora inwestycja. 200pln za rejestrator to malutkie pieniądze.