  • Data: 2021-04-07 12:34:40
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162
    09327

    > Wygląda ok, tylko jak na ten zasilacz patrzę... nie otwiera mi się
    > specyfikacja na stronie producenta, ale jesli to jest takie quasi POE
    > 12V to mam watpliwosci, czy ten zasilacz ze zdjęcia uciągnie 8 kamer i
    > rejestrator.
    >
    > Kolejna sprawa, ten rejestrator ma wbudowany switch poe, więc każdą
    > kamerę podłączasz osobnym kablem do rejestratora. To może być
    > upierdliwe. Ale też jeśli to jest normalny switch to zawsze możesz kupić
    > inny switch poe czy nawet zwykły + "injector" i nie ciągnąć równolegle
    > stada kabli.

    Jako, że mam słabe pojęcie o sieciach, a coś musiałem kupić, to się
    zastanawiałem czy lepiej rejestrator z osobnymi wejściami czy jednym.
    I chyb błednie sądziłem, że rejestrator z jednym wejściem podpinam pod
    moją sieć domową a kamery do switch'y.
    Myślałem, że ruch z kamer pójdzie moją siecią.

    No cóż... już kupione. Dam znać co z tego wyszło.

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

    Robert