  • 1. Data: 2021-04-03 11:46:18
    Temat: Re: Kamera. Mądry Polak...
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Na ulicy potrzaskała mi się (chyba nie sama) maska samochodu...
    >
    > Ktoś poleci sprawdzoną kamerę, którą przykręcę do elewacji i bez
    > problemu podłącze do domowej sieci przez WiFi? Z możliwością rejestracji
    > np. 12-24h.
    https://dvspolska.pl/produkty/monitoring-bezprzewodo
    wy/kamery,2,22832

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 2. Data: 2021-04-03 21:48:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 3 kwietnia 2021 o 11:46:44 UTC+2 LordBluzg(R) napisał(a):

    > https://dvspolska.pl/produkty/monitoring-bezprzewodo
> [...]
    Nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

  • 3. Data: 2021-04-04 11:05:21
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    wy/kamery,2,22832

    > Nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście.

    Zenusiu nie musisz na każdym kroku podkreślać, że jako były UB-ek i
    ZOMO-wiec, każdemu złorzeczysz.

  • 4. Data: 2021-04-04 19:48:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 4 kwietnia 2021 o 11:05:24 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Zenusiu nie musisz na każdym kroku podkreślać, że jako były UB-ek i
    > ZOMO-wiec, każdemu złorzeczysz.
    Każdemu nie. Tylko takim chujom jak ty.

  • 5. Data: 2021-04-06 17:28:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-04-03 o 11:46, LordBluzg(R) pisze:

    > https://dvspolska.pl/produkty/monitoring-bezprzewodo
    wy/kamery,2,22832

    Tak na koniec... może jakieś uwagi do tego mojego wyboru?

    https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-monitoringu-ip-2
    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162
    09327

    Robert

  • 6. Data: 2021-04-06 18:54:20
    Od: BudynPL <b...@g...com>

    wtorek, 6 kwietnia 2021 o 17:28:52 UTC+2 r...@g...com napisał(a):

    > Tak na koniec... może jakieś uwagi do tego mojego wyboru?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-monitoringu-ip-2
    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162
    09327

    kąt widzenia kamery jest dość istotny w zależności od potrzeb, sprawdz czy te
    105stopni pola widzenia jest dla ciebie dobre.
    Bo moze sie okazać ze potrzebujesz dużo mniej, a wtedy kamera z zoomem będzie lepsza.
    Ja na przykład szukam kamery o bardzo dużym powiększeniu (małym kącie widzenia), ot
    takie lokalne warunki.

    b.

  • 7. Data: 2021-04-07 02:56:21
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-06, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > https://allegro.pl/oferta/zestaw-do-monitoringu-ip-2
    -kamery-8mpx-poe-dysk-10516209327?fromVariant=105162

    Wygląda ok, tylko jak na ten zasilacz patrzę... nie otwiera mi się
    specyfikacja na stronie producenta, ale jesli to jest takie quasi POE
    12V to mam watpliwosci, czy ten zasilacz ze zdjęcia uciągnie 8 kamer i
    rejestrator.

    Kolejna sprawa, ten rejestrator ma wbudowany switch poe, więc każdą
    kamerę podłączasz osobnym kablem do rejestratora. To może być
    upierdliwe. Ale też jeśli to jest normalny switch to zawsze możesz kupić
    inny switch poe czy nawet zwykły + "injector" i nie ciągnąć równolegle
    stada kabli.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-04-07 12:34:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > upierdliwe. Ale też jeśli to jest normalny switch to zawsze możesz kupić
    > inny switch poe czy nawet zwykły + "injector" i nie ciągnąć równolegle

    Jako, że mam słabe pojęcie o sieciach, a coś musiałem kupić, to się
    zastanawiałem czy lepiej rejestrator z osobnymi wejściami czy jednym.
    I chyb błednie sądziłem, że rejestrator z jednym wejściem podpinam pod
    moją sieć domową a kamery do switch'y.
    Myślałem, że ruch z kamer pójdzie moją siecią.

    No cóż... już kupione. Dam znać co z tego wyszło.

    Dziękuję wszystkim za pomoc.

    Robert

  • 9. Data: 2021-04-07 14:37:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-04-07, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

> [...]
    > moją sieć domową a kamery do switch'y.
    > Myślałem, że ruch z kamer pójdzie moją siecią.

    Dobrze sadziłeś. Tak to zwykle wygląda. Tzn. ja mam u siebie osobną sieć
    na cctv, ale to wynika z bezpieczeństwa a nie technicznych uwarunkowań.

    Zresztą zobacz na tył tego swojego rejestratora, obok portów do kamer,
    masz też czarne gniazdko, które wygląda na sieciowe (RJ45). To pewnie
    uplink do sieci lokalnej lub WAN, więc nadal możesz to integrować z
    siecią domową. Różnica najpewnie tak jak pisałem w tym, że ten
    rejestrator ma zintegrowany switch poe, żeby elegancko (ehem)
    rozprowadzać kable z zasilaniem i nie bawić się w osobne zasilanie kamer
    lub jakies ekstra switche.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2021-04-08 17:41:27