  • Data: 2009-09-22 21:15:41
    Temat: Re: Karty chip-owe Dell
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymiarami? Nie. Fizycznym dostępem do danych? Nie.
    > Ale była mowa o odczytywaniu i zapisywaniu danych - tutaj jest bardzo
    > podobnie. Są pliki i katalogi, tyle że dostępem do nich i ew. systemem
    > plików na ich trzymanie zarządza sobie sama karta chipowa (a dokładniej
    > mówiąc system operacyjny śmigający na procesorze w karcie). W dyskietce
    > jest nieco inaczej, bo to tylko nośnik danych, a system plików może być
    > dowolny (organizuje go system operacyjny komputera - może to być np.
    > FAT12 albo Minix). Zresztą po interfejsie karty chipowej śmigają komendy
> [...]

    Twoja wiedza jest imponująca
    jeszcze jakbys ludzi tak rozumial jak technologie...

    jakbys wyjasnil laikowi, ktory nie wie co to smartcard?
    ja wlasnie powiedzialbym ze to nosnik zawierajacy zapisane algorytmy
    (tak jak pliki dll)
    i nie wnikalbym w wewnetrzną ich implementacje
    w koncu "wszystko jest plikiem", film, muzyka, zdjecie, program...

    pozdrowienia!