  • Data: 2024-04-05 11:45:19
    Temat: Re: KiCad konkurs.
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-05 o 06:42, pytajacy pisze:

    > Tych komunikatorów jest tyle teraz że głowa mała. Jakie znam i używam
    > oprócz Discord-a: WhatsApp, Messenger, Skype, LinkedIn.

    Nie sądziłem, że ten discord jest w jakimkolwiek stopniu podobny do
    Skype. A może to Skype staje się podobny do discord.
    Kiedyś Skype działał, ale już od dawna tylko 'prawie działa'.

    Przedwczoraj zrobił mi się jakiś jego upgrade.
    Wczoraj jak włączyłem komputer to się Skype nie uruchomił (a normalnie
    się uruchamia), czego nie zauważyłem, a akurat kolega coś ode mnie
    chciał na Skype.
    P.G.