    Date: Wed, 12 Jan 2022 14:59:51 +0100
    Subject: Re: Kicad 6
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: JDX <j...@o...pl>

    On 27.12.2021 16:57, heby wrote:
    [...]
    > A wystarczyło kupić normalną drukarkę, a nie "współczesną, tanią, z
    > wifi". Z tej przyczyny użwam w domu wyłącznie drukarek po ethernet/usb i
    > to w dodatku starych (co ma prawie sam zalety).

    > Wyrzuć ją, odsprzedaj, cokolwiek. Kup stary laser z modułem ethernet i
    > zapomnij o problemach. Nie będzie się dało łatwo wydrukować selfie z
    > telefonu? A komu to potrzebne?
    Oby nie za stary. Ostatnio zapgrejdowałem sobie trochę desktopa, m.in.
    wymieniłem XP na 10 no i moja 27-letnia HP LJ5M przestała działać.
    Znaczy się nie ma do niej sterowników pod Win 10. Coś tam daje się
    drukować na jakichś sterownikach ,,uniwersalnych" do nowszych drukarek
    HP, ale nie wszystko. Na szczęście stare XP czujnie przerobiłem na
    wirtualkę i stamtąd mogę drukować.