  • Data: 2022-01-13 08:33:57
    Temat: Re: Kicad 6
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.01.2022 19:23, RadoslawF wrote:
    [...]
    > A wystarczyło zainstalować W7.
    > I sterowniki ma, i aktualizacji już nie ma więc nie zepsują bardziej.
    Taaa, i prędzej czy później bujałbym się tak samo jak z XP - nowe,
    prekompilowane wersje softu nie są dostępne (z różnych powodów), a
    samemu skompilować też łatwo się nie da, bo jakaś aplikacja bądź
    biblioteka wymaga ficzersów niedostępnych w tej wersji jądra systemu,
    np. brak condition(al) variables w XP. Niby czasami da się to obejść,
    ale to rzeźbienie w gównie. Jak widać, z 7 zaczyna być już podobnie -
    vide właśnie KiCad.

    Po pierwszych nieprzyjemnych doznaniach (aczkolwiek nie tak
    nieprzyjemnych jak z 8) uważam jednak 10 za spory skok cywilizacyjny w
    porównaniu do XP. Pomimo wszechobecnego, wkurwiającego uinternetowienia
    wszystkiego, przymusowych apdejtów, słabego ,,Settings" (w porównaniu do
    klasycznego Control Panel-a) czy jakichś tam "kafelkowych" gówien.

    Żeby nie było, długo używałem Ubuntu 14.cośtam LTS, ostatnio odpaliłem
    21.10 i przerażenie ogarnęło - ta dystrybucja Linuksa staje się coraz
    bardziej intuicyjna. Tak intuicyjna, że coraz trudniej jest jej używać.
    :-) Jeszcze tylko dodam, że jestem byłym slakłerowcem. :-D ,,Wszyscy"
    mówią, że to ,,trudna" dystrybucja. IMO w obecnych czasach to gówno
    prawda. :-D