  • 1. Data: 2022-01-13 15:31:30
    Temat: Re: Kicad 6
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 30.12.2021 22:59, Mirek wrote:

    > Hardkorowy Linuksowiec nie instaluje z repo. On ściąga źródła i wszystko
    > kompiluje u siebie.
    Dokładnie. To właśnie kiedyś robiłem pod Slackware. Ale zaraz... Jeszcze
    do niedawna to samo robiłem pod XP. :-D Np. kompilację KiCada. :-) Czy
    paru innych opasłych softów. Mordęga, ale do zrobienia.

  • 2. Data: 2022-01-13 15:39:58
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    JDX <j...@o...pl> napisał(a):
    > Dokładnie. To właśnie kiedyś robiłem pod Slackware. Ale zaraz... Jeszcze do
    > niedawna to samo robiłem pod XP. :-D Np. kompilację KiCada. :-) Czy paru
    > innych opasłych softów. Mordęga, ale do zrobienia.

    Czasem nie ma wyjścia. Ostatnio chciałem obejrzeć PCAPa pod Wiresharkiem i
    widzę że pakiet jest źle parsowany. Pod Windowsem w porządku. Okazało się,
    że faktycznie był błąd w Wiresharku i został naprawiony, ale w pakietach
    Ubuntu była stara wersja. Trzeba było kompilować aktualną wersję ze źródeł.
    Nieraz mówi się, że Linux góruje dzięki pakietom a pod Windowsem jest źle,
    bo trzeba ściągać ręcznie instalki. Niestety bywa odwrotnie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 3. Data: 2022-01-14 15:35:17
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 13/01/2022 14:39, Grzegorz Niemirowski wrote:

> [...]
    > wersję ze źródeł. Nieraz mówi się, że Linux góruje dzięki pakietom a pod
    > Windowsem jest źle, bo trzeba ściągać ręcznie instalki. Niestety bywa

    zawsze mogłeś użyć PPA

    https://launchpad.net/ubuntu/+source/wireshark
    https://launchpad.net/~wireshark-dev/+archive/ubuntu
    /stable