  • 261. Data: 2018-06-07 23:36:14
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:rnichdtqcllmvr85m8ikbv40nkrle099a8@4ax.com...
    Mon, 4 Jun 2018 17:41:51 +0200, w
    <5b155dbf$0$606$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie potrzeba sądu by wiedzieć, że trzeba zwolnić. Jest w ustawie. Jeśli
    > sądy
    > w dalszym ciągu bawią się prawem zamiast egzekwować stosowanie się do
    > zapisów to należy zlikwidować takie sądy. Instruktorzy szerzą wieść gminną
    > konieczności zatrzymania (bo nie zdasz egzaminu), egzaminatorzy za to
    > karzą
    > a jakiś sąd falandyzuje prawo?

    Bzdury jakieś pociskasz.

    Spór był o to czy kierowca ma prawo zatrzymać się przed przejściem.
    Otóż sąd potwierdził, że ma prawo. I tym samym, że jest to zatrzymanie się
    wynikające z warunków drogowych.

    Oczywiście sporu by nie było, gdyby było to w sposób jednoznaczny zapisane w
    prawie drogowym.

    ----------------

    I jest zapisane-10 m od przejścia. Takie sądy, a w zasadzie sędziowie będą
    zaorywani, bo to spuścizna stalinowska.

    neelix

  • 262. Data: 2018-06-07 23:41:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Mon, 4 Jun 2018 17:52:07 +0200, w
    <5b156028$0$689$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > <5b13f416$0$617$65785112@news.neostrada.pl>,

    > Naprawdę idź lepiej na miesiączkę :)))
    > -------------------
    > Ty sprawdź czy czasem nie masz. Widzę, że jesteście na poziomie
    > rowerzysty/ów, któremu mówi się, że jazda po chodniku jest zabroniona, bo
    > chodnik jest dla pieszych, a on odpowiada, że nie zna takiego prawa i że
    > jak
    > chodnik jest dostatecznie szeroki to on może. Po prostu jesteście laikami,
    > dyletantami, ignorantami. :-))) To, że jesteście to pół biedy. Gorzej jak
    > szerzycie swoje teorie, powtarzam: swoje innym.

    Podałem ci wyrok sądu.
    Możesz się do niego ustosunkować. Ale na razie pitolisz od rzeczy i nie na
    temat.
    ---------------

    Falandyzacja prawa w wykonaniu nadzwyczajnej kasty jest parodią, buntem
    wobec prawa i rozumu. "Przepisy zostały złamane, ale zagrożenia nie było,
    albo było minimalne". Tak brylować to mogą adwokaci. Zatrzymać się można 10
    m od przejścia. Po jaką cholerę sejm i senat tworzą prawo skoro jakiś
    roztargniony sędzia tworzy swoje?Egzaminatorzy nadal będą uwalać
    "kulturalnych" idiotów.

    neelix

  • 263. Data: 2018-06-07 23:55:18
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    -rowerem-przez-ulice-wpadla-na-niego-toyota/?ref=wys
    zukiwarka

    > Nie chodzi żebym ja czytał, bo czytam i znam dobrze. Ty jak widać nie
    > czytałeś, dlatego musisz poczytać, bo piszesz bzdury jakich mało.

    Czytać nie potrafisz więc nie znasz, ale to twój problem. Krzywda jaką komuś
    uczynisz szerząc swoje brednie będzie niewielka, bo masz bardzo mały zasięg
    rażenia. Trafisz gdzieś na podatnego na brednie laika to może uwierzy. Już
    na grupie nie masz żadnych szans. Znawcy tematu nawet nie wchodzą w
    dyskusję. Albo zrozumiesz, albo wracasz na drzewo prostować banany. :-)

    neelix

  • 264. Data: 2018-06-08 00:13:00
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Kubuś Puchatek" <k...@k...org> napisał w wiadomości
    ki.vectranet.pl...
    W dniu 06.06.2018 o 16:39 t-1 <t...@t...pl> pisze:

    > W dniu 2018-06-03 o 23:59, Kubuś Puchatek pisze:
    > Wtrącę się, bo mikrocefalia czasem poraża.
    Byłeś z tym u lekarza?
    > Twierdzisz, że nie jeżdżą po przejściach dla pieszych?
    Jeżdzą i co z tego? W tym wątku rowerzysta został potrącony na
    _przejeździe_, czego neelix nie ogarnia.
    > nie, takie dziecko jest formalnie pieszym więc nic dziwnego, że musi
    > jechać po chodniku.
    Mi tego nie tłumacz, to neelix ma z tym problem "dzieci całymi bandami
    jeżdżą po chodnikach i na nic tłumaczenie im, że jest to zabronione."
    > Większe niż u ciebie.
    O, następny ze szklaną kulą!
    > Jednak przeszły pozytywnie badania techniczne, więc nie bądź mądrzejszy
    > od diagnosty z certyfikowanej stacji.
    I ironii też nie wyczuwasz... Pozwól, że zacytują to co wyciąłeś: "Prawie
    wszystkie rowery nie spełniają wymogów dopuszczenia do ruchu!" To bzdura i
    taką samą bzdurą odpowiedziałem.
    > Bo ma prawo jazdy.
    I jak widać nic z tego nie wynika
    > 18 lat skończy kiedyś każdy dureń, może i ty.
    Argumenty się skończyły więć adpersonami walimy. Typowe.
    > Na PJ jednak trzeba zdać egzamin.

    Kubuś, ale pieprzysz, że aż szkoda klawiatury na komentarz. Jaka wiedza
    takie pieprzenie.

    neelix

  • 265. Data: 2018-06-08 00:20:31
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA8F86C31FC77Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik neelix a...@w...pl ...

    > Przeczytałem i skojarzyła mi sie taka scena z Va Banque gdzie chłopaki
    > planują rabunek banku i nagle jeden młody wyrywa sie ze wchodzimy w biały
    > dzien, hałas, spluwy etc...
    > I wtedy Witold Pyrkosz vel Dunczyk patrzy na niego wymownie i mowi do
    > Kwinty (i to do ciebie, neelix): Kwinto, kto to jest...?

    Totalna kompromitacja. I o czym z tobą dyskutować jak ty nawet tytułu filmu
    nie znasz, znafco !!! Duńczyk to by ci nawet swoich butów nie pozwolił
    wyczyścić. Ha ha ha. Ty musisz być właśnie takim rowerzystą. Musiało
    zaboleć. I niech boli, laiku.

    neelix

  • 266. Data: 2018-06-08 06:45:37
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wynikające z warunków drogowych.
    >
    > Oczywiście sporu by nie było, gdyby było to w sposób jednoznaczny zapisane

    Kierowca miał prawo zatrzymać się przed przejściem, bo miał
    obowiązek zachować szczególną ostrożność
    i miał obowiązek unikania wszelkiego działania, które mogloby
    spowodować zagrożenie.

    Art. 3. 1. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze są
    obowiązani zachować ostrożność albo gdy ustawa tego wymaga - szczególną
    ostrożność, unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie
    bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w
    związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz narazić
    kogokolwiek na szkodę. Przez działanie rozumie się również zaniechanie.

    Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
    jest obowiązany zachować szczególną ostrożność ...

  • 267. Data: 2018-06-08 07:00:45
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Po jaką cholerę sejm i senat tworzą prawo skoro jakiś roztargniony sędzia
    > tworzy swoje?
    >
    > neelix

    Sąd nie stworzył swojego prawa tylko orzekł , że kierowca
    postąpił zgodnie z PoRD, czyli zachował szczegolną ostrożność
    i zatrzymal się, aby uniknąć zagrożenia, bo tak nakazuje PoRD.

  • 268. Data: 2018-06-08 09:39:23
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 06:45, Malkoit pisze:

> [...]
    >
    > Art. 26. 1. Kierujący pojazdem, zbliżając się do przejścia dla pieszych,
    > jest obowiązany zachować szczególną ostrożność ...

    No i właśnie niepotrzebne zatrzymanie się, wyczerpuje zapis Art. 3.1.

  • 269. Data: 2018-06-08 09:54:10
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > No i właśnie niepotrzebne zatrzymanie się, wyczerpuje zapis Art. 3.1.

    No i wlasnie potrzebne zatrzymanie się wyczerpuje zapis art. 3.1.

  • 270. Data: 2018-06-08 10:11:04
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 07:00, Malkoit pisze:

    > Sąd nie stworzył swojego prawa tylko orzekł , że kierowca
    > postąpił zgodnie z PoRD, czyli zachował szczegolną ostrożność
    > i zatrzymal się, aby uniknąć zagrożenia, bo tak nakazuje PoRD.

    Ależ stworzył inne, może jeszcze większe zagrożenie.