  • 281. Data: 2018-06-08 16:39:31
    Temat: Re: Kierowca samochodu potrącił rowerzystę.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Malkoit" <g...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:pfdtb7$qa$1@news.mixmin.net...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ale niżej jest napisane, że nie zawsze i nie wszędzie to obowiązuje.
    > Tego już nie doczytałes.
    > Sąd uznał, że w tym przypadku zakaz zatrzymywania nie obowiązuje.
    > Art. 49.4. Zakaz zatrzymania lub postoju pojazdu nie dotyczy
    > unieruchomienia
    > pojazdu wynikającego z warunków lub przepisów ruchu drogowego.

    I tak nic z tego nie rozumiecie i nie zrozumiecie. Jeśli jakiś debil na
    widok pieszego fajda w gacie i zatrzymuje się w niedozwolonym miejscu w celu
    zaproszenia na jezdnię to niech natychmiast zwróci PJ, bo stanowi poważne
    zagrożenie bezpieczeństwa dla otoczenia. Jesteście amatorami teoretykami.
    Pieprzycie anonimowo i za nic nie będziecie odpowiadać. Ja osobiście
    widziałem czym grozi to wasze pieprzenie w praktyce. Od śmierci dziecka w
    wózku i być może kobiety dzieliły sekundy, centymetry !!! Jeśli nadal
    będziesz bredzić i adekwatnie do tego postępować na drodze to pamiętaj, że
    jak ktoś przez was zginie to będziecie współodpowiedzialni za tą śmierć.
    Oczywiście umyjecie ręce, bo to nie wy tylko tamten który to i tamto. A ja
    wam mówię już dzisiaj, że jesteście współwinni czyjejś śmierci i tragedii
    innych.

    neelix

    neelix

  • 282. Data: 2018-06-08 16:48:34
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    > To jest twoje widzimisię.
    > Sąd nie orzekł tak jak ty napisałeś.

    Jaki sędzia taki wyrok. Pewnie anowu był roztargniony to i wyrok znowu
    sfalandyzowany, absurdalny. Bez skargi nadzwyczajnej i personalnej
    odpowiedzialności nadal będziemy republiką bananową pod rządami
    nadzwyczajnej kasty. Musimy jeszcze poczekać aż odejdą nominaci z
    poprzedniej epoki, bo ten brak kwalifikacji czyni wielkie spustoszenie.

    neelix

  • 283. Data: 2018-06-08 17:00:47
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    W dniu piątek, 8 czerwca 2018 11:21:32 UTC+2 użytkownik Malkoit napisał:

    > To jest twoje widzimisię.
    > Sąd nie orzekł tak jak ty napisałeś.

    W sumie troche zwrocil na to uwage

    "W uzasadnieniu przyznano, iż z punktu widzenia literalnego brzmienia
    przepisu art. 49 ust. 1 pkt 2 u.k.p., doszło do naruszenia zasady zakazu
    zatrzymywania pojazdu przed przejściem dla pieszych, na którym pieszych nie
    było w momencie zbliżania się pojazdu do przejścia. "

    Jednak uznal, ze zgodnie z PoRD nie wolno sie zatrzymac.

    "Zdaniem sądu celowe jest jednak zróżnicowanie oceny sytuacji prawnej
    podmiotu, który zatrzymuje się przed przejściem dla pieszych, powodując
    zagrożenie (np. konieczność hamowania pojazdów przez innych uczestników
    ruchu) od sytuacji, gdy brak jest jakiegokolwiek zagrożenia"

    a tu juz troche falandyzuja
    ze 2 x napisali, ze jesli "nie powoduje zagrozenia", "koniecznosci
    hamowania"
    Czyli jesli ktos zatrzymuje sie pred przejsciem, przy ktorym piesi czekaja,
    a samochody za nim zostaja rowniez zmuszone do hamowania, to juz na ta
    interpretacje sie nie lapie... Ciekawe, czy co w takiej sytuacji by
    wymyslili ;)
    Rozumiem intencje, ale na wstepie sad sam stwierdzil, ze na PoRD jednak
    zabrania.

    WS
    ------------------

    Bo zabrania. Może chodzi o to by oni mieli co robić. Wydają absurdalne
    wyroki nawet bez czytania akt, by zepchnąć sprawę, by następny sędzia miał
    co robić. Takich sędziów należy eliminować z zawodu, bo po co nam
    ustawodawczy parlament skoro oni sami tworzą nowe prawo. Od motania faktami
    w celu umniejszenia wyroku to są adwokaci. Sędziemu nie wolno falandyzować
    prawa. Mogą zmniejszać kary, ale nie mogą całkowicie uniewinniać kiedy prawo
    zostało zlamane!
    Co do komentujących na forum to wybierają oni tylko to co im pasuje. To tak
    jak z tym nieletnim rowerzystą, który na uwagę, że nie wolno mu jechać po
    chodniku odpowiada, że nie zna takiego prawa, ale wie, ze jak chodnik jest
    szeroki to mu wolno. Jestem przekonany, że nawet karty rowerowej nie
    posiada.

    neelix

  • 284. Data: 2018-06-08 17:03:05
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Thu, 7 Jun 2018 23:41:32 +0200, w
    <5b19a68d$0$691$65785112@news.neostrada.pl>,
    "neelix" <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Falandyzacja prawa w wykonaniu nadzwyczajnej kasty jest parodią, buntem
    > wobec prawa i rozumu.

    Próbowałeś wziąć jakieś tabletki?
    --------------------------

    Nie odpowiem ci językiem, który zastosowałeś do swojego rozmówcy. Nie licz
    na to.

    neelix

  • 285. Data: 2018-06-08 17:06:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    -rowerem-przez-ulice-wpadla-na-niego-toyota/?ref=wys
    zukiwarka

    > Wybacz, ale szkoda mi czasu na dyskusję z idiotami. Być może jeszcze
    > kiedyś dorośniesz.

    Na razie to szkoda czasu na dyskusję z tobą. Jesteś poniżej idioty i chyba
    nawet do takiego nie dorośniesz.

    neelix

  • 286. Data: 2018-06-08 17:14:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przejazd dla rowerów nie należy do drogi dla rowerów,
    > czyli przejazd dla rowerów nie jest częścią drogi rowerowej.
    > Rowerzysta na przejeździe dla rowerów nie jedzie po drodze
    > dla rowerów.
    > Definicja drogi rowerowej jest w PoRD.

    Co ma piernik do wiatraka? Tępy rowerzysta nie zna przepisów. Koniec ddr
    przed jezdnią, bo dalej jest przejście i jazdy nie będzie. I to działało.
    Debile dostali palec więc teraz przejeżdżają zawsze.

    neelix

  • 287. Data: 2018-06-08 17:23:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 16:39, neelix pisze:

> [...]
    > bo to nie wy tylko tamten który to i tamto. A ja wam mówię już
    > dzisiaj, że jesteście współwinni czyjejś śmierci i tragedii innych.

    Widziałem kilka takich sytuacji, a w niektórych nawet powstrzymałem
    pieszych przed takimi debilami jak ty, którzy uważają, że nie wolno się
    zatrzymywać przed przejściem dla pieszych, aby udzielić im należnego im
    pierwszeństwa.

    To właśnie tacy kretyni jak ty przyczyniają się do takich wypadków.
    Przestań obwiniać cały świat za własną tępotę. Takim debilom jak ty za
    samo takie pierdolenie powinno się odbierać prawo jazdy.

  • 288. Data: 2018-06-08 18:08:34
    Temat: Re: Kierowca kacyk.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

    > nadal będziemy republiką bananową pod rządami nadzwyczajnej kasty.
    >
    > neelix

    Już nie ma nadzwyczajnej kasty. Wódz zlikwidował. Teraz jest Super Kasta
    Wodza. Wódz jest Bogiem i Sędzią Najwyzszym.
    Teraz jesteśmy republiką bananową pod rzadami Wodza Kacyka.

  • 289. Data: 2018-06-08 18:59:14
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

> [...]
    ps.com...
    W dniu piątek, 8 czerwca 2018 11:21:32 UTC+2 użytkownik Malkoit napisał:

    Zwróć uwagę, że Sąd jako podstawę przyjął zasadę ograniczonego
    zaufania,
    czyli zatrzymanie się przed przejściem dla pieszych nie stanowiło
    naruszenia prawa.

    Cytat :
    "Ostatecznie WSA w Bydgoszczy stwierdził, że jakkolwiek osoby widoczne na
    nagraniu DVD nie znajdowały się na przejściu, a zatem nie korzystały z
    pierwszeństwa, jednakże ich zachowanie sugerowało zamiar wejścia na
    przejście, to reakcja egzaminowanej polegająca na zatrzymaniu pojazdu i
    ustąpieniu pierwszeństwa przy uwzględnianiu zasady ograniczonego zaufania,
    tym samym nie stanowiła naruszenia normy prawnej wynikającej z art. 49 ust.
    1 pkt 2 Prawa o ruchu drogowym właśnie ze względu na obowiązek wynikający z
    art. 4 ustawy, kreującego zasadę ograniczonego zaufania."

    http://www.rp.pl/Prawo-drogowe/310269908-Sad-pieszy-
    zbliza-sie-do-pasow-kierowca-musi-zwolnic.html

  • 290. Data: 2018-06-08 19:12:33
    Temat: Re: Kierowca . ciemny lud ma to co chciał.
    Od: "Malkoit" <g...@f...pl>

> [...]
    > Sędziemu nie wolno falandyzować prawa. Mogą zmniejszać kary, ale nie mogą
    > całkowicie uniewinniać kiedy prawo zostało zlamane!

    Teraz już nie bedzie falandyzacji prawa. Wyroki wydaje Bóg Sedzia Najwyższy
    na Nowogrodzkiej. Sędziowie podlegają Namiestnikowi, a Namiestnikiem
    kieruje Bóg Wódz. Jakiś tam Sąd Najwyzszy, czy Trybunał Konstytucyjny
    nie mają nic do gadania i dobrze im tak, ciemny lud ma to co chciał.