  • Data: 2021-01-12 17:55:13
    Temat: Re: Kilka pytań o STM32F407VGT6
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.01.2021 13:51, Marek wrote:

    > Jak masz już http, to uruchom jakieś testowe transfery przez dobę. Na
    > samym tescie ICMP (niewielki payload i obciążenie interfejsu)  bym
    > stabilności działania interfejsu nie opierał.

    Nie jestem jeszcze na 100% pewnie, bo pierwszy test był odpalony
    relatywnie krótko, ale chyba udało mi się namierzyć przyczynę gubienia
    pakietów ICMP i nie była ona sprzętowa.

    Kod n którym testuję urządzenie jest pożyczony z wcześniejszego
    projektu, w którym pracował ENC28J60. Poza testem Ethernetu, odpaliłem
    też testy innych peryferiów. Jeden z nich (odtwarzanie muzyki na VS1003)
    jest tymczasowo napisany w sposób nieoptymalny i niekiedy zatrzymuje
    pętlę główną nawet na kilkadziesiąt ms. Najwyraźniej przy 100 Mbps takie
    opóźnienie co jakiś czas powoduje czkawkę w pracy Ethernetu, podczas gdy
    ENC28J60 pracujący z prędkością 10 Mbps jeszcze wyrabiał.