  • Data: 2022-05-18 22:08:27
    Temat: Re: Klawiatura do Pi z miejscem na Pi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 18 maja 2022 o 14:02:30 UTC+2 heby napisał(a):
    > Cześć.
    >
    > Jakiś rok temu ogladałem coś na YT i mignęła mi obudowa do Pi, bodaj 3,
    > będaca klawiaturą. Coś jak Pi 400, ale w środku wkładało się "normalne"
    > Pi 3. To nie była samoróbka, ani 3d print. Nie pamiętam co to był za
    > film, nie mam więc jak podać linku.
    >
    > W sumie ... może bym zerknął, jesli cena względem Pi 400 będzie rozsądna.
    >
    > Ale nie zerkne, bo nie potrafię znaleźć.
    >
    > Albo mi się wydawało że w ogóle takie coś jest, albo mam mierne
    > umiejętności szukania. Jeśli ktoś się spotkał z takim dziwadłem, czy
    > mógłbym prosić o informacje czym nararmić googla?

    Ale ta klawiatura to z wtopionym owakiem?
    Czy z zasilaczem?
    Czy zasilana z pi - ale wtedy pi z czego?

    Ostatnio zastanawiałem się nad możliwością używania/konfigurowania serwera - na
    konsoli linuxa - z samą klawiaturą, bez monitora...
    Dobrze, że jakiś monitor w serwerowni był, klawiatura też - i że wziąłem kabelki
    (klaw. i monitora ze sobą nie brałem, sam serwer to wystarczająco dużo na wzięcie pod
    pachę - w torbie z ikei - i jazdę z tym metrem i tramwajem na zajezdnię - akurat
    malowali trawę na zielono na nadchodzącą Noc Muzeów - warto było kupować kompaktowe
    modele serwerów).
    Mogłem się przekonać, że problem na pewno nie po mojej stronie i że ten hack, co go
    miałem zrobić, to jednak zrobiłem.

    Jeszcze dostałem w prezencie KVM - zawsze chciałem mieć.
    Tylko nie mam kabli z wtyczkami PS/2 miniDIN na obu końcach...