  • Data: 2022-05-20 09:51:58
    Temat: Re: Klawiatura do Pi z miejscem na Pi
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/05/2022 00:19, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > Coś Ci się pomyliło, akurat monitory najczęściej mają VGA.

    Mało które. Ale zwróciłeś uwagę, że napisałem "główny port"?

    > Wszedłem
    > właśnie na jeden z większych polskich sklepów z elektroniką. 40%
    > monitorów miało VGA.

    Czyli to "40%" to inaczej "najczęsciej mają VGA"?

    Chyba inaczej pojmujemy procenty.

    > Dla projektorów nie mam dokładniej statystyki, ale
    > pobieżny przegląd wykazuje VGA mniej więcej w połowie modeli. W
    > telewizorach 16% ma VGA.

    Czyli "najczęsciej mają VGA".

    > VGA znika w laptopach. Złącze to występowało w 1% laptopów. Podobnie
    > karty graficzne, tu praktycznie zero.

    Czyli co, masz VGA w monitorze i nie ma co pod to podpiąć? Muj Bosze.

    Tylko 30% monitorów Dell, nowych, ma VGA. Z czego, w większosci
    przypadków, są to najtańsze modele, prawdopodobnie pracujące na starej
    elektronice.

    Innymi słowy, nie ma co przejmować się, przecież "najczęściej maja VGA"
    wiec problem nie istnieje.