  • 21. Data: 2023-11-10 13:31:58
    Temat: Re: Klawiatura "podświetlana"
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uil77d$2qmmn$1@dont-email.me>
    user Eneuel Leszek Ciszewski pisze tak:

    > Gdy mnie coś ,,przyciśnie'' -- mogę pisać w ciemności...
    > Różne klawiatury -- różne rozstawy standardowych klawiszy,
    > różne funkcyjne i specjalne klawisze... Pisać można, ale
    > szybkość spada...

    brawo Ty

    ja pisze przesumoete przesuniete ;)

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.

  • 22. Data: 2023-11-10 17:39:51
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, November 9, 2023 at 2:06:20 a.m. UTC-6, Trybun wrote:
> [...]
    i wymien te co masz na takie co sa przezroczyste. No ale to bedzie inwestycja
    niestety.

    > Jakby nie patrzeć to grupa o sprzęcie komputerowym..

    O sprzecie a nie o prawie. Tu ci ludzie powiedza co mysla a nie do czego masz prawo.
    Jak widac nikt nie zapytal co to za klawira, jaki ma opic na pudelku itp.

    Podswietlone klawisze sa podswietlone. Maja lampki od spodu? Maja. A to ze literki
    nie sa przezroczyste to juz inna sprawa.
    Nie zebym bronil producenta czy sprzedawcy. Ale jak chcesz zwrocic to od obu zalezy
    czy ci kase oddadza. I narzekanie tutaj ci wiele nie pomoze bo nikt ci nie podyktuje
    pisma z reklamacja...

    > Właśnie tu chciałem zasięgnąć języka, brak podświetlania klawiszy jest
    > zgodny z terminem "klawiatura podświetlana" czy nie..

    Imho nie sa zgodne ale na to nie ma definicji. Jak sprzedawca przyjmie i odda kase to
    jego decyzja.
    Kopac sie z nim nie bedziesz bo nie warto.

    > Klawisze luzem są droższe od samej klawiatury

    A to juz inny aspekt. IMHO nieistotny. Mozna dostac klawiature za darmo i dokupic
    klawisze i to bedzie dobry dil jak klawiatura dobra.

    Wiec zapytaj sie sam siebie czy klawisze dobre i czy warto inwestowac w keycapy.
    A w miedzy czasie zareklamuj. Ryzykujesz ze kasy nie zwroca a klawire oddadza jak
    oplacisz przesylke. Tracisz kase na przesylke przynajmniej raz a potencjalnie dwa
    razy.

  • 23. Data: 2023-11-10 17:42:02
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.11.2023 o 18:23, RadosławF pisze:

    > Podświetlanie klawiatury.
    > Marketoidzi od dawna zarabiają na głupocie kupujących.
    > Bo wydaje im się oczywiste że produkt będzie spełniał właśnie ich
    > oczekiwania.

    Nie od dzisiaj wiadomo że zarobić najłatwiej na ordynarnym oszustwie.
    Klawiatura niby podświetlana, mięso pompowane wodą itd. Widzę że nie
    dość że popierasz takie metody to jeszcze krytykujesz oszukanych..

    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb

    > Poniżej stu złotych za klawiaturę mechaniczną to jest tanio.
    >

    > Pozdrawiam

    A czym się mechaniczna się różni od membranowej? Przyznam że tą kopiłem
    trochę z ciekawości, ale użytkowanie jej wcale nie dało odpowiedzi.
    Koszmarnie duży skok klawiszy jak u tych membranowych za 8zł.

  • 24. Data: 2023-11-10 17:42:40
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Thursday, November 9, 2023 at 3:22:24 a.m. UTC-6, Marcin Debowski wrote:
    > Zdecydowanie podświetlana dotyczy znaków na klawiszach a nie przestrzeni
    > pomiędzy klawiszami. To jest prawidłowe rozumienie. Jeśli jakiś produkt

    Podaj zrodlo. Nie zebym trzymal strone sprzedawcy ale Twoje "rozumienie" ma taka sama
    wage jak producenta plus producent moze powiedziec ze klawisze sa podswietlone ale
    nigdzie nie pisal ze przezroczyste.
    Sporo tez zalezy od foty na pudelku czy reklamie. Jak literki ciemniejsze od tego co
    miedzy klawiszami to nawet szwagier prawnik za darmo sie o to klocic nie bedzie...

    > podświetla inaczej powinno być to wyraźnie zaznaczone, by nie wprowadzać
    > ludzi w błąd. Daj linka do tego badziewia. Zawsze lepiej wiedzieć niż nie
    > wiedzieć.

    O1
    Od tego by nalezalo zaczac.

  • 25. Data: 2023-11-10 17:52:14
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb

    > Qpowanie czegokolwiek w Media Expert jest wg mnie ryzykowne.
    >
    > -=-

    A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy . A Ty co
    do nich masz?

    > Wg mnie podświetlana klawiatura ma podświtlenie pod klawiszami
    > ułatwiające używanie tej klawiatury w ciemnym otoczeniu.
    >
    > Podświetlenie otoczek klawiszy utrudnia używanie w ciemności.
    > (zwęża źrenice)

    Jasna sprawa, podświetlanie przestrzeni międzyklawiszowych tylko
    przeszkadza, bo oślepia użytkownika
    .
> [...]
    > USB<< z gniazdem USB służącym jedynie do energetycznego (5V) zasilania
    > tegoż głośnika? Nie -- w takim głośniku takie gniazdo niewiele by psuło,
    > choć i niewiele by pomagało. W tej klawiaturze ,,podświetlenie''
    > przeszkadza...
    >
    > [jak z lekiem na ucho -- okazał się fatalny w swych skutkach... tyle
    > tylko, że mnie nikt nie zwróci ani kosztu tego leku, ani kosztów
    > naprawy powstałej sytuacji, ani nie zapłaci za ból itd... zaś Patryk
    > Jaki opowiadać będzie w necie o zbawczych skutkach ,,dobrej zmiany''...]

    Ale jak widać buble u niektórych klientów znajdują usprawiedliwienie..

  • 26. Data: 2023-11-10 17:54:47
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 10.11.2023 o 17:39, ptoki (ptoki) pisze:
> [...]
    oplacisz przesylke. Tracisz kase na przesylke przynajmniej raz a potencjalnie dwa

    O jakim prawie? Nie rozumiesz pytania do użytkowników podświetlanych
    klawiatur?

  • 27. Data: 2023-11-10 17:56:12
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 09.11.2023 o 23:59, PiteR pisze:
    > in <news:uii5e7$2459p$1@dont-email.me>

    > Spróbuj sobie spryskać. Wyrzucisz na drugi dzień.

    Rozpuszczalnik z lakieru zeżre plastikowe klawisze?

  • 28. Data: 2023-11-10 18:06:03
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > cenie (ekwiwalent 80 zł) i świeci jak należy. Mała, ale to do obsługi
    > mediów, nie normalnego użytku. Tu widzę w dość podobnej cenie:
    ouchpad-rii-rt518s-14507805670

    Oddałem do sklepu nawet nie zwróciłem uwagi na to z jakiego tytułu.
    Sklep podobno oddał ją do serwisu, serwis producenta odrzucił reklamację
    z powyżej opisanych powodów. Myślę że sprawa byłaby do wygrania, ale ze
    względu na niska cenę nie chce mi się latać po rzecznikach i w ogóle
    dalej się w to bawić.

  • 29. Data: 2023-11-10 19:14:36
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Tak w kwestii formalnej (prawnej) to produkt powinien być tak
    > oznaczony/opisany, zeby informacja nie wprowadzała w błąd. Jesli nie
    > jest oznaczony (brakuje klarownej informacji o jego cechach) to
    > przyjmuje się, że produkt powinien mieć cechy typowe dla tego typu
    > produktów. Głupotą w tym wypadku tego bym nie nazwał, bo sprzedawca tez
    > jest zobowiązany do okreslonej staranności czy rzetelnosci. Nie kazdy
    > kupujący musi się zaraz na wszystkim znać, albo szkolić by kupić
    > klawiaturę za 40 zł. Ma pelne prawo zufać opisowi sprzedawcy.

    Tak w kwestii prawnej, "oferowany laptop ma 128GB pamięci."
    I teraz chodzi o "pamięć dyskową" czy "pamięć RAM".
    Dla utrudnienia dodam że chodzi o chromebooka. :-)

    atury-komputerowe/klawiatury/klawiatura-havit-kb878l
    -rgb

    > Ona dość tania, jesli nie za tania, na podświetlaną, nawet przewodową,
    > ale nie ma tam nic, że nie ma podświetlenia klawiszy.

    Nie ma też nic że klawisze są podświetlane.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2023-11-10 19:17:59
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    W dniu 10.11.2023 o 17:42, Trybun pisze:

    > Nie od dzisiaj wiadomo że zarobić najłatwiej na ordynarnym oszustwie.
    > Klawiatura niby podświetlana, mięso pompowane wodą itd. Widzę że nie
    > dość że popierasz takie metody to jeszcze krytykujesz oszukanych..

    Metod nie popieram, ale oszukanych ganie za brak rozumu i niechęć
    do sprawdzenia co kupują. Nie sprawdziłeś, to teraz nie płacz
    jakim jesteś oszukanym dzieciakiem.

> [...]
    > trochę z ciekawości, ale użytkowanie jej wcale nie dało odpowiedzi.
    > Koszmarnie duży skok klawiszy jak u tych membranowych za 8zł.

    Swiczami które są często głośne ale dają komfort wiedzy kiedy klawisz
    "załapie".