  • Data: 2009-08-16 14:38:05
    Temat: Re: Klej polipropylen-PCV
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykły silikon sanitarny. Najtańszy jaki znajdziesz. A nie mogłeś korków z PCV
    > zrobić?

    Zupełnie przypadkowo znalazłem gotowy element mogący pełnić rolę korka.
    Jego wielkość, kształt, kolor itp. okazały się idealne do mojego
    zastosowania. Element ten jest produkowany tylko z PP do zupełnie innego
    zastosowania w bardzo dużych ilościach. Te potrzebne mi 1000 szt. będzie
    niewiele droższe od tego silikonu. Myślę, że w tych warunkach raczej
    producentowi nie będzie się chciało nawet pomyśleć o jakiś zmianach.

    Powracając jednak do tematu...
    Jak silikon nałożyć równo i w odpowiedniej ilości na niewielki element ?

    Paweł