    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej polipropylen-PCV
    Date: Sun, 16 Aug 2009 22:49:19 +0200

    > Jeszcze nocnik z gwizdkiem i trochę oleju do głowy by się przydało niektórym.

    Przy pomocy typowego pistoletu nie raczej nie uda mi się nałożyć
    precyzyjnie małych ilości silikonu. Myślę, że ten pomysł ze strzykawką
    nie jest taki zły. Mam nawet sprzęt do wyciskania takiej gęstej pasty z
    plastikowych strzykawek. Z silikonem sobie też pewno poradzi.
    Mam jednak wątpliwości co zastosowania silikonu.
    Silikon jest pakowany w tuby z HDPE tworzywa o podobnych właściwościach
    do PP. Właśnie sprawdziłem, że po wyschnięciu silikon sanitarny
    bezbarwny (taki akurat miałem) w zasadzie sam odpada od tej dyszy
    służącej do wyciskania. Obawiam się, że z tego powodu nie uszczelni on
    trwale połączenia PP z PCV.

    Paweł