    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Klej polipropylen-PCV
    Date: Mon, 17 Aug 2009 13:32:00 +0200
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Użytkownik "Paweł"

    > Pistolet ma regulację prędkości wyciskania. Ale silikony tak na prawdę
    > niczego się nie trzymają.
    >
    > Robert

    Z wyjątkiem szkła, aluminium, stali, kamienia, muru, kafelków i jeszcze setek
    innym materiałów faktycznie nie trzymają się niczego. Muszę powiedzieć koledze
    co ma akwarium wielkości szafy trzydrzwiowej że ma się bać bo jakiś Robert
    napisał że silikony niczego się nie trzymają. A on ma akwarium zrobione z szyb
    grubych na półtora centymetra klejonych silikonem. Administratorowi też powiem
    że te okna co na klatkę wstawił są do niczego bo szyby są przyklejone do drewna
    silikonem. I niech to wszystko poobrywa i kitem do okien zapaćka. Poradź co ja
    mam zrobić. Do wędzarni wkleiłem na silikon w drzwiczki zrobione z aluminiowego
    kształtownika szybę. Jak piszesz, bo pewno się znasz, że niczego się nie trzyma
    silikon to na pewno mi ta szyba dzisiaj wypadnie. Czym to wkleić jak nie silikonem?