  • Data: 2014-11-01 23:09:40
    Temat: Re: Kłopoty z obrazem i dźwiękiem TV
    Od: "Zocha" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sprawdź z jakiego szajsu masz instalacje "telefoniczną" w domu.
    To można stosunkowo łatwo sprawdzić prowadząc na próbę nowy
    kabel cat5e od instalacji w skrzynce w pionie w mieszkaniu
    do gniazdka telefonicznego. Jeżeli problem zniknie, przyczyna
    będzie znaleziona, jeśli nie, to nadal moze być dużo przyczyn.
    Na to co dochodzi do skrzynki w moim mieszkaniu nie mam wpływu.

    > Może też być tak, że w domu masz jakiś "piekielny" siewnik zakłóceń w
    > paśmie adsl.
    Jak to sprawdzić?

    > A czy kabel Eth pomiędzy LiveBoxem a UHD masz oryginalny?
    Oryginalny, z pudełka z Orange.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Zocha