  • 1. Data: 2012-01-21 16:53:11
    Temat: Kody sterujące ZEBRA i DATAMAX do drukarki etykiet.
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Potrzebuję kody sterujących w protokołach Zebra i Datamax. Szukam i nie mogę
    natrafić nigdzie w necie.

    Marek

  • 2. Data: 2012-01-21 19:30:54
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 21/01/2012 16:53, 4CX250 wrote:
    > Potrzebuję kody sterujących w protokołach Zebra i Datamax. Szukam i nie mogę
    > natrafić nigdzie w necie.

    Programming guide ze strony Zebry?

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2012-01-22 17:01:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jan 2012 17:53:11 +0100, 4CX250 napisał(a):
    > Potrzebuję kody sterujących w protokołach Zebra i Datamax. Szukam i nie mogę
    > natrafić nigdzie w necie.

    A na www.zebra.com patrzyles ? Programming guide jakies sa.

    Dawniej nie robili tajemnicy z kodow, ale wtedy dalo sie jeszcze bez
    udzialu windows drukowac.

    J.

  • 4. Data: 2012-01-22 18:59:01
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 22/01/2012 17:01, J.F. wrote:

    > A na www.zebra.com patrzyles ? Programming guide jakies sa.
    >
    > Dawniej nie robili tajemnicy z kodow, ale wtedy dalo sie jeszcze bez
    > udzialu windows drukowac.

    Tajemnicy nie robia. Nawet tablica ASCII jest w programming guide.
    Label printers drukuja z reguly bez pomocy Windowsa - windows nie dalby
    rady robic 5 etykiet na sekunde, na kazdej inny zestaw kilku kodow
    kreskowych.

    --
    Jerry1111

  • 5. Data: 2012-01-23 11:17:25
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Dawniej nie robili tajemnicy z kodow, ale wtedy dalo sie jeszcze bez
    > udzialu windows drukowac.

    Próbowałem zagadać do drukarki etykiet citizen SL-700 ale nic mi nie
    poszło. Prawdopodobnie chce gadać tylko w jednym z tych protokołów. Nie
    miałem nigdy do czynienia z takimi drukarkami, tylko IBM i Epson emulacje
    używałem.

    Marek

  • 6. Data: 2012-01-23 11:52:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2012 12:17:25 +0100, 4CX250 napisał(a):

> [...]
    > poszło. Prawdopodobnie chce gadać tylko w jednym z tych protokołów. Nie
    > miałem nigdy do czynienia z takimi drukarkami, tylko IBM i Epson emulacje

    Zebra miala kompletnie inny protokol - tekstowe komendy do rysowania
    odpowiednich elementow.
    Ale to bylo 10 lat temu - juz wtedy miala dla windowsa jakis "binary mode".

    Mysle ze jednak znajdziesz opis bez problemu.

    J.

  • 7. Data: 2012-01-23 12:34:18
    Temat: Re: Kody steruj?ce ZEBRA i DATAMAX do drukarki etykiet.
    Od: Piotr Dmochowski <i...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-21 17:53, 4CX250 pisze:
    > Potrzebuj? kody steruj?cych w protoko?ach Zebra i Datamax. Szukam i nie mog?
    Do Zebry trzeba poszukać np. EPL1 Line Mode Manual. Do ściągnięcia ze
    strony zebra.com w dziale Resource Library > Manuals. Ja wybrałem model
    LP 2824 i wszystko jest dostępne.
    Piotrek

  • 8. Data: 2012-01-23 12:35:13
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-01-23 12:52, J.F. pisze:

> [...]
    > Ale to bylo 10 lat temu - juz wtedy miala dla windowsa jakis "binary mode".
    >
    > Mysle ze jednak znajdziesz opis bez problemu.

    Jak nigdzie nic nie znajdziesz, to pchnij do mnie maila na adam małpka
    derwer kropka sm kropka pl, to poszukam. Miałem gdzieś zarówno kody, jak
    i program diagnostyczny.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

  • 9. Data: 2012-01-23 13:41:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4f1d53ce$0$1275$65785112@news.neostrada.pl...
    > Do Zebry trzeba poszukać np. EPL1 Line Mode Manual. Do ściągnięcia ze
    > strony zebra.com w dziale Resource Library > Manuals. Ja wybrałem model
    > LP 2824 i wszystko jest dostępne.

    To jest to!

    Dzięki.

    Marek

  • 10. Data: 2012-01-23 13:41:48
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Mysle ze jednak znajdziesz opis bez problemu.

    Dzięki za informacje.

    Marek