    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kolejny Seagate...
    <o...@t...com> <5e9ed78e$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@t...com>
    <5e9ee35a$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <1awl2bbxuhp4q$.dlg@tyczka.com>
    <5ea03586$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@t...com>
    <5ea16b04$0$17341$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@t...com>
    <5ea2d7f6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <EqNoG.33684$V71.21095@fx05.ams1>
    <5ea57bec$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Mon, 27 Apr 2020 04:34:36 GMT

    On 2020-04-26, Trybun <L...@j...cb> wrote:

    > Montaż SSD na laptopie też początkowo mi się opłacił, W10 wstawał że
    > nawet nie było ekranu logowania, dzisiaj po kilku latach użytkowania już
    > niczym szczególnym nie imponuje względem HDD.  Być może u mnie na brak
    > prędkości to efekt tego że wszystkie maszyny pracują w tandemie - W10 na
    > SSD a programy instalowane są na HDD. Być może i to spowalnia pracę
    > komputerów.

    Kupiłem kiedyś jakiegoś 64GB King-cośtam (nie Kingston). Wsadziłem do
    Optiplexa 780. To wszystko pod Mintem. Swap był też oczywiście na nim.
    Chodził jak burza. Minęły 4 lata i coś mi coraz bardziej nie pasowało. W
    końcu przy robieniu jakiegoś nieprzyrostowego backupu zaśmierdziało na
    tyle, że zacząłem sprawę badać. No i okazało się, że z początkowych
    100-200MB/s przy zapisie ma to to obecnie 2-3MB/s :)

    --
    Marcin