  • Data: 2021-04-27 09:40:56
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2021 18:16:03 +0200, Shrek wrote:

    > Nie wydaje mi się, żeby mieli zapas w sieci. Ale może...

    Na slupach druty 11 czy 15kV, wiec tu o zapas latwiej.
    Transformatory pewnie na styk, elektrownie ... ale jak u nich przemysl
    ciezki tez spadl, to moze maja nadmiar jak my ... mielismy :-)

    > No nie specjalnie, bo oni na słupie mają często dwie albo nawet jedną
    > fazę... średniego napięcia:)

    Kiedys patrzylem w jakies losowe miejsce, to widzialem trzy,
    ale teraz wybralem Chicago
    https://goo.gl/maps/9mfpGHoZvLvFhvjo6

    Glowna ulica ida 3, ale w bok juz tylko 1 odchodzi.

    Swoja droga - dziwnie malo traf na slupach przy tej uliczce.
    Jedno trafo na kilka budynkow ?

    Kawaleczek dalej https://goo.gl/maps/w8y1afgh9LsWeG3cA
    Osiedle bez drutow ?
    A na slupie 3f ale niskiego napiecia ?

    A z kolei w druga strone
    https://goo.gl/maps/1Q2zW2sr3Ndr3mGs8

    Tak wyglada planowanie po amerykansku :-)

    No i 3f nie bedzie ... ale zaraz - a skad sie wziely te 3f w
    poprzednim miejscu? maja kable podziemne ?

    J.