  • Data: 2021-04-29 20:03:49
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2021 o 19:38, J.F pisze:

    > Obok jest prawdziwe SN, choc czasem jednoprzewodowe, i odstep jakby
    > wiekszy.

    bo ja wiem:

    https://www.google.com/maps/@41.5973739,-87.7557481,
    3a,25.2y,321.47h,106.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1s3mq_dRA
    luluGiZIa1YCCkA!2e0!7i16384!8i8192

    Jak dla mnie podobne.

    > No i zobacz ze tu nad ta trojka jest jakby przewod odgromowy.
    > Na tych innych slupach nad SN juz nie ma ..

    Jeszcze z izolatorem po środku... Nie mam pojęcia co to jest;)

    > Jedno cos okragle widze, na licznik mi nie wyglada ... i co mialby ten
    > jeden liczyc ?

    Prąd:P

    Sam już nie wiem - amerykańscy elektycy to nie mój poziom abstrakcji.
    Kiedyś była strona amerykańskiego białkowego czytnika liczników, gdzi
    wrzucał co ciekawsze fotki. Mózg staje i ludzkie pojęcie przechodzi;)

    --
    Shrek