-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!news-out.netn
ews.com!news.alt.net!fdc3.netnews.com!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlne
d.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfee
d.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news
.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <s5mbq3$b9p$1$horizn@news.chmurka.net>
<s5mcun$c2p$1$Cav@news.chmurka.net> <s5mi09$5ug$1@dont-email.me>
<s5mq8l$jkp$1$horizn@news.chmurka.net>
<6081abbf$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
<s5sq7a$e47$1@news.icm.edu.pl>
<6082e3f0$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<s63igi$v41$1@news.icm.edu.pl>
<60855161$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<60856c26$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<6085b903$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<6085c9a0$0$24048$65785112@news.neostrada.pl>
<6086433d$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<608645cc$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<608648e3$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@4...net>
<6086e742$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<1u9msnpg1jyxi.41sivph8gcq2$.dlg@40tude.net>
<60884b84$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<kbo1a7avkufl$.1ljidyvztbcwb$.dlg@40tude.net>
<6089a237$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<1lrofxtet996x.zttcz7ay95d4$.dlg@40tude.net>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Thu, 29 Apr 2021 18:58:21 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
Thunderbird/78.10.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <1lrofxtet996x.zttcz7ay95d4$.dlg@40tude.net>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 32
Message-ID: <608ae5ad$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1619715501 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 83.142.196.21:64900
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2847
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2693634
[ ukryj nagłówki ]W dniu 29.04.2021 o 18:49, J.F pisze:
>> to co pokazałeś https://goo.gl/maps/w8y1afgh9LsWeG3cA to wcale nie jest
>> niskie napięcie:P
>
> -nie widze transformatora,
> -odleglosci miedzy drutami niewielkie ... czy nie za male, jak na SN?
To hamerykańskie SN:P Dopóki nie rozbujasz będzie dobrze. U nas też się
robi słupy w "wykonaniu leśnym" i wtedy jest blisko.
>> A teraz się odwróc i zobacz co na rondzie;)
>
> hm, te skrzynki na transformatory nie wygladaja.
Liczniki (takie okrągłe) na skrzynkach widać.
> Ale moze w tych okraglych sie kryja.
No właśnie - nie chce się wierzyć ale... tak to prawie na 100% są
transformatory - normalnie w grządkach maskowane w bratkach;) No i jak
się zagapisz to wjedziesz samochodem wprost w trafo SN. Hamerykańska
myśl techniczna:P
> A moze 3 trafa 1f tansze niz jedno 3f - tzn powinno byc odwrotnie, ale
> to wyrob masowy, dla publiki - to tani :-)
Tak wychodzi...
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 29.04.21 19:38 J.F
- 29.04.21 20:03 Shrek
- 30.04.21 11:40 J.F
- 30.04.21 18:51 Shrek
- 30.04.21 19:07 J.F
- 30.04.21 21:16 Shrek
- 01.05.21 00:11 J.F.
- 01.05.21 08:49 Shrek
- 01.05.21 08:54 Shrek
- 01.05.21 14:44 J.F.
- 01.05.21 14:57 Shrek
- 01.05.21 15:58 J.F.
- 01.05.21 19:06 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=