  • Data: 2010-02-27 13:12:13
    Temat: Re: Komplety Pirelli Diablo Strada z ciekawa cena
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:9590a118-cafb-45f6-b8bc-f086f47922c1@j2
    7g2000yqn.googlegroups.com...
    > Nie wiem czym latasz ale w FJR kazdy komplet opon zuzywa sie
    > identycznie - konczy sie tyl a na przodzie masz jeszcze wzglednie duzo
    > miesa.

    FZS. Nie wiem jak to zjada opony, bo dopiero mam pierwszy sezon, ale stawiam
    jednak na to, ze przod bedzie szybciej znikal (zwlaszcza przy mojej jezdzie
    i zajebistych hamulcach). Nie wiem czy poprzedni wlasciciel zalozyl obie
    2CT'ki naraz, czy maja rozne przebiegi, nie wiem ile na nich zrobil, stad
    mam zagwostke, czy szukac nowych gum;)

    > Mam chyba na strychu stary przod Diablo Strada - z ciekawosci
    > przy okazji zerkne ile mu zostalo.

    Zobacz, przy okazji sprawdz date i podaj cene (bo na przodzie masz zalecane
    120/70/17?), moze odkupie - tak z ciekawosci, zeby porownac z 2CT'kiem;)

    --
    pzdr:
    Ivam