  • 61. Data: 2024-01-21 21:10:58
    Temat: Re: Koń co nie jedzie
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 21.01.2024 20:32, Robert Wańkowski wrote:

    > Teoretycznie gdyby zabezpieczyli dyski i tam byłby te blokady, to tak
    > samo mogliby mówić, że to źli ludzie nam podmienili w nocy programy. :)

    W to jeszcze ciężej byłoby uwierzyć. Z resztą świadczyło by to o
    totalnej niekompetencji i zaniedbaniach.

    Dziwi mnie postawa Newagu. bo jeśli są winni powinni od razu przyznać
    się i szukać ugody, jeśli są faktycznie niewinni to powinni przynieść na
    tą prezentację jakieś dowody, np. jakieś pliki, sumy kontrolne, logi
    itp. Po za tym powinna być od razu współpraca w celu wykrycia sprawców -
    zakładam, że nie mieli by wtedy "brudnego" wsadu - powinni od razu
    zwrócić się do Dragon Sector o ten wsad w celu analizy i nie straszyć
    ich sądem tylko współpracować.

    --
    Mirek.

  • 62. Data: 2024-01-22 05:27:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 21 Jan 2024 21:10:58 +0100, Mirek <m...@n...dev> wrote:
    > Dziwi mnie postawa Newagu. bo jeśli są winni powinni od razu
    > przyznać

    ROTFL

    --
    Marek

  • 63. Data: 2024-01-22 08:06:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 22.01.2024 o 05:27, Marek pisze:

    > ROTFL

    Może wiedzą, że na ugodzie już się nie skończy. No i pozostała stara
    dobra metoda "to nie moja ręka". :)

    Robert

  • 64. Data: 2024-01-22 09:57:28
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    > Może wiedzą, że na ugodzie już się nie skończy. No i pozostała stara
    > dobra metoda "to nie moja ręka". :)

    Przy polskim systemie sprawiedliwości sprawa będzie się ciągnęła
    dziesiątki lat i nie będzie można jednoznacznie ustalić, kiedy i kto
    wprowadził zmiany bo zapewne logów z komunikacji zewnętrznej i z
    flashowania nie ma.

    Firma będzie trzymać się opcji że nie wiedza o co chodzi bo
    kierownicy się nie znają a pracownicy się zmieniali na przestrzeni lat.

    Pokażą surowe pliki jako te z którymi pociągi wyjechały i tyle.

    Na pytania o zdalne naprawy stwierdzą że od nowa soft wgrali bez
    weryfikacji starego bo nie wierzę że są na tyle głupi że kazali
    pstryknąć włącznikami i zadziałało.
    Ale to tylko moje przypuszczenia a jak zaczną jak z komisją
    smoleńską ekspertów szukać to wcześniej my wymrzemy nim będzie
    werdykt skazujący...

    --
    pzdr, j.r.

  • 65. Data: 2024-01-22 10:50:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 22 Jan 2024 09:57:28 +0100, "Rutkowski, Jacek"
    <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > dziesiątki lat i nie będzie można jednoznacznie ustalić, kiedy i kto
    > wprowadził zmiany bo zapewne logów z komunikacji zewnętrznej i z

    Sąd nie potrzebuje żadnych logów. Jest coś takiego jak tzw. "dowód ze
    świadka". Że względu na okoliczności, które wymieniłeś Ważny Świadek
    zezna, że soft był OK i sąd się temu przychyli.

    --
    Marek

  • 66. Data: 2024-01-22 19:57:04
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 22.01.2024 10:50, Marek wrote:

    > Sąd nie potrzebuje żadnych logów. Jest coś takiego jak tzw. "dowód ze
    > świadka". Że względu na okoliczności, które wymieniłeś Ważny Świadek
    > zezna, że soft był OK i sąd się temu przychyli.

    A czemu ma się nie przychylić do świadków z Dragon?
    Mają zgrane komisyjnie oprogramowanie przed i po wizycie w Newag.

    --
    Mirek.

  • 67. Data: 2024-01-22 20:03:56
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 22.01.2024 05:27, Marek wrote:

    > ROTFL

    Jakoś Volkswagen od razu przyznał się do dieselgate.
    A tu tak jak piszesz niżej - sprawa może ciągnąć się latami. Smród też.

    --
    Mirek.

  • 68. Data: 2024-01-23 03:13:25
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Na prawdę w tym państwie z dykty nawet prostego audio nie potrafią
    > nagrać prawidłowo?

    Na to wygląda. Ciekawi mnie tylko co się w zasadzie stało, bo kanały nie
    odwracają się ot tak, same z siebie. Mikrofonów pewnie odwrotnie nie
    podłączyli. Jakiś przełącznik do zamiany fazy im się kliknął? Masa
    rozpięła? No i nikt inny tego nie zauważył? Przecież nawet w stereo brzmi
    to charakterystycznie, dźwiękowiec powinien od razu skojarzyć.

    --
    Wpada bandzior z brzytwa do sklepu na wsi i juz od drzwi drze morde:
    - Babo! - dawaj qrwa kase!

  • 69. Data: 2024-01-23 03:17:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Mirek <m...@n...dev> wrote:

    > Dziwi mnie postawa Newagu. bo jeśli są winni powinni od razu przyznać
    > się i szukać ugody, jeśli są faktycznie niewinni to powinni przynieść na
    > tą prezentację jakieś dowody, np. jakieś pliki, sumy kontrolne, logi

    Oni robią to, co im prawnicy za grubą kasę każą robić. I pewnie stoi za
    tym jakaś logika. Patrzeć, uczyć się, zapamiętywać na przyszłość ;)

    --
    - Zajączku, dlaczego masz takie krótkie uszy?
    - Bo jestem romantyczny.

  • 70. Data: 2024-01-23 07:57:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Jan 2024 02:13:25 -0000 (UTC), a...@h...invalid
    (Arnold Ziffel) wrote:
    > to charakterystycznie, dźwiękowiec powinien od razu skojarzyć.

    Rotlf....dźwiękowiec. Syn wuja-brata-konia zatrudniony po
    znajomości. Jak zwykle banda ignorantów a nie profesjonalistów.

    --
    Marek