    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koniec durnych naklejek na szybe?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 23 Oct 2020 12:00:03 GMT

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Mi dla odmiany diagnosta stwierdził, że nie ma potrzeby wymiany
    > dowodu. W sumie to przecież chyba nawet nie ma obowiązku
    > posiadania dowodu (przy sobie)?

    Była tu juz kiedys taka dyskusja.
    Wniosek był taki ze na terenie RP nie musisz miec dowodu
    rejestracyjnego wiec trudno zeby cie ukarali za cos czego nie widza.
    Ale problem mogłby być jakbys wywinał coś za granica.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."