  • 1. Data: 2020-07-24 15:54:48
    Temat: Koniec durnych naklejek na szybe?
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    https://businessinsider.com.pl/motoryzacja/nie-trzeb
    a-bedzie-miec-prawa-jazdy-przy-sobie/hn7mlqm

    ale dodatkowo ....

    Kierowcy nie będą też musieli wymieniać dowodu rejestracyjnego, gdy
    wypełnione zostaną wszystkie rubryki przeznaczone do wpisania terminu
    następnego badania technicznego. Uproszczeniem w procedurze rejestracji
    pojazdów będzie zniesienie obowiązku wydawania karty pojazdu oraz nalepki
    kontrolnej i jej wtórnika.

    oraz...

    Zmiana umożliwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ
    kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) przez
    stację kontroli pojazdów.

    A na koniec...

    głosowało 325 posłów, przeciw było dwóch, wstrzymało się 118.

    Tych 118 to durnie z opozycji, którzy dla zasady "się wstrzymali" co by nie
    być przeciw ale też 'ZA' rządową ustawa?

    Sorry jak znowu kodowanie się rozjedzie...

  • 2. Data: 2020-07-24 16:20:05
    Temat: Re: Koniec durnych naklejek na szybe?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-24 o 15:54, BaX pisze:

> [...]

    "Zmiana umożliwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ
    kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego)

    Czyli o tym że mam nieważny dowód rejestracyjny dowiem się
    od policjanta w czasie przypadkowej kontroli.
    I laweta nawet jak niewożność wynika z błędu urzędnika.

    "Wicie, jedziecie do kraju kapitalistycznego który niewątpliwie
    ma jakieś zalety ale pamiętajcie też o jego wadach".
    No to dojechaliście.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2020-07-24 16:35:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > stację kontroli pojazdów.
    >
    > A na koniec...
    >
    > głosowało 325 posłów, przeciw było dwóch, wstrzymało się 118.

    W wielu miejscach natrafiłem na praktycznie ten sam tekst.
    Ale nigdzie nie znalazłem równie istotnej informacji: kiedy nowela
    wchodzi w życie.

    Wie ktoś coś?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-07-24 16:41:38
    Od: 6392<2...@i...invalid>

    BaX w

    > Kierowcy nie będš też musieli wymieniać dowodu rejestracyjnego, gdy
    > wypełnione zostanš wszystkie rubryki przeznaczone do wpisania terminu
    > następnego badania technicznego.

    LOL -- a teraz muszą? Pokaż przepis (i sankcje za brak zastosowania owego)

    > Zmiana umożliwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ
    > kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) przez
    > stację kontroli pojazdów.

    To akurat ma ręce i nogi, bo skoro DR zatrzymano i odesłano
    pacjęnta(MłodaLekarka) do SKP to po co go jeszcze Covid-ować w gminie...

    > Tych 118 to durnie

    Dureń jesteś ty, bo tyle lat nie potrafisz ustawić czytnika, żeby nie psuł
    kodowania i wklejasz w innym kodowaniu niż (nie)deklarujesz

    > Sorry jak znowu kodowanie się rozjedzie...

    ROTFL

    --
    'Tom N'

  • 5. Data: 2020-07-24 16:47:07
    Od: 2265<9...@i...invalid>

    RadoslawF w

> [...]
    > przez stację kontroli pojazdów."

    > Czyli o tym że mam nieważny dowód rejestracyjny"

    Tympy cieciu, "zwrot zatrzymanego"...
    Odkąd nie ma obowiązku posiadania przy DUPie DR, to i zatrzymanie następuje
    bez fizycznego zabrania...
    I dotychczas trza było się udać po "usunięciu czarnej folii z przednich
    szyb" do SKP, potem z zaświadczeniem do gminy, i dopiero...

    Echhhhhh.....

    > Pozdrawiam

    Wypierdalaj IDIOTO

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2020-07-24 17:19:29
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 24-07-2020 o 16:41, 6392 pisze:
    > BaX w

    > LOL -- a teraz muszą? Pokaż przepis (i sankcje za brak zastosowania owego)

    Kwitek z SKP jest ważny 2 tygodnie lub miesiąc. Jak nie wymienisz
    dowodu, to nie masz ważnego dokumentu z przeprowadzonego przeglądu,
    czyli nie samochód jeździ bez ważnego przeglądu.

    yabba

  • 7. Data: 2020-07-24 17:28:49
    Od: 2409<2...@i...invalid>

    yabba w

> [...]
    > czyli nie samochód jeździ bez ważnego przeglądu.

    Pokaż przepis (i sankcje za brak zastosowania owego)

    Aha, w mObywatelu mi piszą, że badanie techniczne się kończy za xx dni, a w
    DR pięczątka z 2018...

    Ogarnijcie się oszołomy... Ktoś wam płaci za sianie strachu?
    Zwykłe usankcjonowanie stanu istniejącego, bo i tak kar nie ma i nie było...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2020-07-24 17:39:10
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/07/2020 14:54, BaX wrote:
> [...]
    > kontrolnej i jej wt?rnika.
    >
    > oraz...
    >
    > Zmiana umo?liwia ponadto zwrot zatrzymanego elektronicznie przez organ
    > kontroli ruchu drogowego dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) przez
    > stacj? kontroli pojazd?w.
    >
    > A na koniec...
    >
    > g?osowa?o 325 pos??w, przeciw by?o dw?ch, wstrzyma?o si? 118.
    >
    > Tych 118 to durnie z opozycji, kt?rzy dla zasady "si? wstrzymali" co by nie
    > by? przeciw ale te? 'ZA' rz?dow? ustawa?
    >
    > Sorry jak znowu kodowanie si? rozjedzie...

    Juz za kilkanascie lat w Polsce nie trzeba bedzie wymieniac tablic przy
    kupnie/sprzedazy auta z poza powiatu, bedzie mozna tablice nabyc w
    internecie. Tylko co sie stanie z tymi wszystkimi urzednikami?

    Swoja droga ta nalepka na szybe to byl idotyzm najwiekszy po
    naklejce/hologramie legalizacyjnym na tablicach.

  • 9. Data: 2020-07-24 17:40:43
    Od: K <n...@e...com>

    On 24/07/2020 16:19, yabba wrote:

    > Kwitek z SKP jest ważny 2 tygodnie lub miesiąc. Jak nie wymienisz
    > dowodu, to nie masz ważnego dokumentu z przeprowadzonego przeglądu,
    > czyli nie samochód jeździ bez ważnego przeglądu.
    >
    > yabba

    I teraz niech mi ktos powie dlaczego ten kwitek jest wazny przez 2 tygodnie.

  • 10. Data: 2020-07-24 18:46:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-24 o 16:47, 2265 pisze:

> [...]
    > I dotychczas trza było się udać po "usunięciu czarnej folii z przednich
    > szyb" do SKP, potem z zaświadczeniem do gminy, i dopiero...

    Znaczenia cytatu też nie rozumiesz "tympy cieciu".

    > Echhhhhh.....

    > Wypierdalaj IDIOTO

    Idiotą jesteś ty skoro nie rozumiesz konsekwencji o jakich napisałem.
    Ale do napisania "wypierdalaj IDIOTO" jak widać rozum nie jest potrzebny.