  • Data: 2020-07-04 01:08:27
    Temat: Re: Koniec z rasistowskimi scalakami
    Od: Silver Dream ! <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 03/07/2020 13:37, Jarosław Sokołowski wrote:

    > W tym nieklasycznym jest już normalnie.

    Możnaby oczywiście polemizować czy to co ktoś zrobił w windows i na czym
    wzoruje się nieklasyczny MacOS to jest ,,normalnie". Osobiście nie jestem
    tego w stanie zaakceptować ;-)

    > Bo to nie MacOS był jakiś
    > szczególny, tylko Kuba Tatarkiewicz. Ale w końcu nawet w Apple się
    > połapali, że to niezły świr i zabrali mu zabawki.

    Nie znam szczegółów procesu, ale ,,z dobrze poinformowanych źródeł"
    słyszałem w tamym okresie, że nie była to jedna osoba (konkretnie
    Tatarkiewicz), która sobie to wszystko wymyśliła bez konsultacji z
    kimkolwiek. Całe spolszczenie jest zresztą językowo bardzo poprawne.
    Nawet jeżeli dzisiaj wydaje się dziwne. Tego samego nie da się
    powiedzieć o innych. Może poza WFMH Locale dla Amigi :-)