    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Kontakty w Androidzie
    Date: Thu, 27 May 2021 00:29:12 +0200
    <s8js8n$8q6$1@news.icm.edu.pl>
    <60adf799$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
    <s8l3po$cl4$1@news.icm.edu.pl>
    <60ae48b7$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <s8lomt$f3l$1@news.icm.edu.pl>
    <60ae88b8$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <s8memg$t4n$1@news.icm.edu.pl>
    <60aec445$0$536$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 26.05.2021 o 23:57, LordBluzg(R) pisze:

    > A dlaczego pierdolisz farmazony? Nikt nigdy mi się na żadne konto nie
    > włamał i się nie włamie.

    Ty pierdolisz. Jest oczywiste, że prędzej czy później włamie się bo
    korzystasz z usług które są atakowane.

    > Może dlatego że potrafię korzystać z
    > zabezpieczeń...alebo zwyczajnie moje kontakty w telefonie są chuja warte
    > dla kogokolwiek :)

    A tak, zapewne będą mieli Cię w d...e :-)

    > Nono a wyciek danych po raz tysięczny z FB to jakaś ściema? :D
    > Nie rozśmieszaj mnie.

    No toć właśnie o tym mowa, że z tej chmury mogą wyciec wszystkie dane
    tak jak wyciekają z FB. Chyba, że nie zasilisz to nie wyciekną.

    > No to o co chodzi? O debili, którzy nie wiedzą nawet że karta SIM ma
    > ograniczenia w ilości znaków?

    Nikogo nie obchodzą takie ograniczenia. Używają telefonu jak młotka. Nie
    dziwi mnie.

    > Nie mam wrażliwych danych w smartfonie. To podstawowa zasada
    > bezpieczeństwa.

    To co za g..o tam masz?

    > Dla mnie nie ma. Kontakty które mam zapisane to tylko numery telefonów z
    > adnotacją: Pralnia, Sralnia, Solarnia, Pizza, Mechanik, Zbigniew Zero,
    > Kłamczuszek itp.

    No ja rozumiem. Nawet swego czasu rozważałem koncepcję takiego
    rozproszonego systemu kontaktów. Znaczy niech wszyscy wymieniają się
    pewnymi skojarzeniami a nie, że trzeba gdziekolwiek szukać telefonu.

    > Frajerstwem jest próba wciśnięcia w SIM więcej znaków niż ona może i
    > pisanie, że Android jest do dupy.

    K...a, przecież to nikogo nie obchodzi. A Android jest do d..y.

    > Frajerstwem jest też nierozumienie podstawowych zasad bezpieczeństwa i
    > pisanie, że lepiej przepłynąć wpław do Australii, niż skorzystać z
    > samolotu, bo one spadajo i są niebezpieczne.

    Tu raczej chodziło o to by z domu nie wychodzić.