    Date: Tue, 2 Nov 2021 19:18:56 +0100
    Subject: Re: Konusowy gwint
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-11-02 o 18:12, PeJot pisze:
    > A w ogóle to co kombinujesz ?

    Akurat teraz to nie ja, a syn. Silnik chyba jego nazwa to
    turboodrzutowy? Czyli rura, trzy wentylatory na osi, dysza od
    opryskiwacza, paliwo i ma się kręcić.
    https://youtu.be/MuUTSpus2i0

    Skoro już się wyjaśniło, że to gwint BSC 3/8 26 TPI, to może mi
    rozjaśnicie, bo zapytał mnie dlaczego wyrzut spalin jest w kierunku
    dyszy, skoro rozprężenia spalanego paliwa jest pomiędzy wentylatorami.
    Tak intuicyjnie równie dobrze może dmuchać ku przodowi.

    Robert