-
Data: 2010-11-26 22:32:10
Temat: Re: Konwersja halogenów do HID
Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:icp11i$62q$1@inews.gazeta.pl...
> Jeszcze ciekawostka: w amerykańskich autach regulacja wysokości świateł
> jest
> prawie niespotykana - widać oni tam są jednak odporniejsi na olśnienie !
a moze mają mniej przepisów które ostatecznie s mało użyteczne. U nas
poziomowanie jest obowiązkowe a juz ktoś pisał ze mało kto tego używa.
> Jeszcze kilkanaście lat temu amerykańskie światła mijania nie musiały mieć
> ostrej górnej granicy światło / cień dla świateł mijania.
Nie wiem czy nadal tak nie jest, bo samochody wypozażone w zarówke H13 wcale
nie są stare (np Doodge Caliber 2008)
> Istnieją tam dwuwłóknowe żarówki o innym układzie żarników - zamiast, jak
> w H4
> - włókno mijania (z miseczką od dołu) z przodu a włókno drogowych za nim
> na
> tej samej wysokości, to te amerykańskie żarówki mają oba włókna
> umieszczone w
> tej samej odległości od cokołu - jedno nad drugim!
Spotkałem sięz H13 i tam nie ma ostrej granicy odcięcia
http://allegro.pl/h13-zarowka-60-55w-classic-led-des
ign-f-vat-i1326802106.html
H13 to system USA. W H13 jedno włókno jest wysunięte dalej niż drugie.
Światło drogowe jest w ognisku a mijania poza ogniskiem
"H13, the high-beam filament is at the focal point and the low-beam filament
is off focus. For use in right-traffic countries, the low-beam filament is
positioned slightly upward, forward and leftward of the focal point, so that
when it is energised, the beam is widened and shifted slightly downward and
rightward of the headlamp axis. "
> Ze szkła lampy wystawały trzy "pipki" i wystarczyło na nich oprzeć
> odpowiednią
> poziomicę, by skontrolować ustawienie lamp!
to fakt, kiedyś takie były calkiem popularne. Spotkałem sie tez z
reflektorami które były skompaktowane z włóknemm tzn cały klosz był bańką i
musiała tam być próżnia
Następne wpisy z tego wątku
- 27.11.10 00:46 Wmak
- 29.11.10 12:01 Artur\(m\)
- 29.11.10 12:03 Artur\(m\)
- 29.11.10 13:18 Artur\(m\)
- 29.11.10 16:59 Adam Adamaszek
- 29.11.10 17:01 Lewis
- 29.11.10 18:23 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-25 Re: Boeing Bad Dream (Koszmar) Liner rozbity w Delhi ...
- 2025-07-24 Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-24 Warszawa => MENA New Business Manager <=
- 2025-07-24 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-24 Fundacja Wolność od Religii domaga się wyjaśnień ws zawierzenia Powiatu Wschowskiego Maryi Królowej Polski
- 2025-07-23 Teoria Organizacji w Ujęciu Totaliztycznym - NOWA MONOGRAFIA
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=