    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Kopia dysku PATA sektor za sektorem
    Date: Sun, 20 Dec 2015 17:02:48 +0100

    On 2015-12-20 16:42, ąćęłńóśźż wrote:
    > Czy bit-w-bit i sektora do sektora to jest to samo?

    Tak.

    > Generalnie to wolałbym pracować spod Windows (XP)

    I będziesz. Rzecz w tym żeby mieć kopie bezpieczeństwa. Taka kopia w
    przypadku Ghosta to nie jest to czego szukasz ponieważ Ghost pominie
    istotne dla Ciebie dane.

    > , poza oczywiście programem narzędziowym WD/Acronis czy podobnym do skopiowania
    dysku na dysk.

    Te narzedzia *nie* kopiują lustrzanie. One optymalizują kopiując tylko
    to co w plikach. Efektem czego pominą to co chcesz zachowac. Nie wiem
    czy da się w Acronis uzyskac kopię bit-w-bit. Kiedyś jak szukalem
    takiego czegoś nie było.

    > Plik 80GB (nawet skompresowany) to już chyba kłopot w obróbce (nawet po gigabitowym
    ethernecie)

    Kilkadziesiąt sekund na przerzucenie to kłopot?

    > , więc pewnie lepiej kupić ten drugi dysk 3,5'' 80GB z demobilu, lub użyć
    polaptopowego 2,5'' z szafy.

    Nie. Jesli masz sieć nic lepszego nie potrzebujesz. Przy linuxie Live da
    się to zrobić nawet przez wifi. Żadna różnica funkcjonalna.