    From: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kozienice - moto do obejrzenia
    Date: Mon, 20 Apr 2009 14:41:00 +0200

    pajhivo wrote:
    > i Transalp. No i teraz zupełnie przez przypadek trafiłem również na
    > coś ciekawego, a mianowicie
    > http://moto.allegro.pl/item606898653_deauville_nt650
    v.html
    > No i teraz mam zupełny mętlik głowie.
    > Może szanowni grupowicze pomogą z podjęciem decyzji - jakieś za i
    > przeciw każdego z w/w moto.

    Jakby ci to powiedzieć, Bandit pewnie zjada osiągami na śniadanie
    Deauville. Za to wygląda z tymi doklejonymi plastikowymi pudełkami jak
    idź stąd, jak widzisz kwestia gustu, ja wolę patrzeć na swoją Deaville
    (i jeździć też), jakbym miał takiego Bandita w garażu to bym nie
    chodził do garażu. Jak nie widzisz świata poza kardanem to bierz
    Deauville, jak chcesz trochę więcej odkręcić i powyprzedzać pod
    czerwonym polem to Bandit. Ciężko coś stwierdzić, jak nie pojeździsz -
    nie będziesz wiedział tym bardziej że to pierwsze moto. Bandit pewnie
    będzie lżejszy, łatwiej ci będzie manewrować przy napędzie nożnym na
    podjeździe. Deauville ma dość wysoko siedzenie i jest ciężki. Jak
    chcesz, żebi ci fałka masowała jajka i liczysz się z tym, że nie
    pozapierdalasz to bierz Deauville. Wychodzi mi tak czy siak, że dla
    ciebie będzie lepszy Bandit, taki zwykły motor, Deauville jest
    specyficzny, albo go kochasz albo nienawidzisz.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98