-
Data: 2015-03-30 14:51:13
Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości
Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup
>>> Hm, marketing to nie jest pojecie amerykanskie ?
>>Z jednej strony tak, ale z drugiej tam mieszkają znacznie bardziej
>>świadomi konsumenci którzy głosują nogami i portfelem.
>> Jakby tak bylo, to by nie bylo 50 kanalow z reklamami, ani Google
>> by nie powstalo :-)
>A jednak to tam powstał eBay, Amazon i kilka innych miejsc gdzie
>konsument może kupić taniej, szybciej i wygodniej, a u nas broni się
>"sklepików za rogiem".
No wiesz, tam czesc spoleczenstwa do "sklepu za rogiem" ma 20 mil.
To w zasadzie nie przeszkadza, skoro kazdy ma samochod :-)
No i wybor w tym sklepiku ograniczony ...
>A co do Google - to właśnie świadomi konsumenci wybierali Google
>zamiast wyszukiwarki na jakimś portalu - bo strona Google pozbawiona
>wszelkich artykułów i reklam ładowała się szybciej. Sam pamiętam
>czasy przed-googlowe gdzie najpierw wchodziło się na onet aby tam
>skorzystać z wyszukiwarki (nie pamiętam już jakiej może altavista?).
A to nie wiem - z Altavisty mozna przeciez bylo bezposrednio.
Ale czasy sie zmienily, zobacz z czego google zyje.
Przeciez nie ze sprzedazy towarow, ktore klient sam sobie wybral :-)
>> No, moze i kiedys trafie na automata, pojezdze, i tez bede mowil
>> "nigdy wiecej" :-)
>Możesz nie zdążyć :-) Bo jak zadomowią się elektryki to w ogóle
>zapomnimy co to skrzynia. Osobiście ciągle czekam na tańszy
>odpowiednik Volta: silnik spalinowy pracujący jako generator i
>silniki elektryczne służące do napędu. Takie połączenie pozwala na
>zasięg taki jak we współczesnych samochodach spalinowych, a
>jednocześnie ma sporo zalet:
>- brak przeniesienia napędu - sprzęgła, skrzyni, mechanizmu
>różnicowego itd. -> niższy koszt produkcji i mniejsza awaryjność
I pelno elektroniki - moze wyjsc odwrotnie.
Ja tam na awaryjnosc mechaniki niespecjalnie narzekam :-)
>- większa efektywność bo silnik pracuje zawsze na optymalnych
>obrotach -> niższe spalanie
Ale to mozna osiagnac wyswietlajac kierowcy "zalecany bieg" :-)
>- odzyskiwanie energii przy hamowaniu -> niższe spalanie
>- silnik może mieć znacznie mniejszą moc by dać takie samo
>przyspieszenie i osiągi -> niższy koszt produkcji
czyli wersja z akumulatorami ...
>A akumulatorów może być mniej niż w takiej Tesli bo skoro głównym
>paliwem pozostanie benzyna(lub olej) to akumulator ma tylko gromadzić
>nadwyżki by generator nie musiał się ciągle włączać i wyłączać i by
>mieć zapas na rozpędzanie i wyprzedzanie.
Ale dopiero samochod z duza iloscia akumulatorow ma urok - jezdzisz na
tanim pradzie zamiast na drogiej benzynie :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.15 15:16 Ergie
- 30.03.15 15:21 masti
- 30.03.15 15:28 J.F.
- 30.03.15 16:26 dddddddd
- 30.03.15 16:32 dddddddd
- 30.03.15 18:00 Budzik
- 30.03.15 18:01 Cavallino
- 30.03.15 18:04 Cavallino
- 30.03.15 18:05 Cavallino
- 30.03.15 18:25 A.L.
- 30.03.15 18:28 A.L.
- 30.03.15 18:32 A.L.
- 30.03.15 18:35 A.L.
- 30.03.15 18:47 Marek
- 30.03.15 18:59 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=