  • Data: 2021-05-03 22:08:14
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-03 o 18:35, _Master_ pisze:

    > Pytanie jest czy to Animka sama znalazła ten link czy...

    Wygląda jak wyskakująca reklama w udostępnionym okienku reklamowym przez
    jakiś serwis.Przy czym małym druczkiem, że za reklamę odpowiada
    reklamodawca i się odcinamy od odpowiedzialności za to co wrzuci.

    No to wrzucili.

    Chyba że było inaczej...

    Ale jak nie, to chyba to nie pierwszy raz, już coś była afera z
    wyskakującymi reklamami, nie pamiętam gdzie. I takie właśnie tłumaczenie
    było, dajemy "kwadracik reklamowy" a reklamodawca wrzuca co chce. Bez
    żadnego nadzoru.

    zdrówko.

    --
    Irokez