  • Data: 2021-05-04 18:26:52
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-04 o 16:36, J.F pisze:

    > Mam dokladnie takie samo wrazenie.
    > Przoduje chyba wp.

    Przestałem odwiedzać WP jakiś tam czas temu, nie mam pojęcia jak
    kulturalnie nazwać ludzi piszących tam nagłówki do artykułów ("musisz to
    wiedzieć..", "nie uwierzysz..", "kim jest..", "już nigdy nie...",
    "pokazała wszystko...", "natychmiast to, tamto, sramwto.." itp)

    hmm.. wlazłem pisząc to z ciekawości... po 3 sekundach widzę:
    "Wstrzymałeś się z zakupem? Lepiej leć na złamanie karku."
    Brakuje mi na prawdę kulturalnych słów. To ma być portal informacyjny?

    > Akurat cala masa wrzuca reklamy z googla, czyli tez ma to w ....,

    Reklamy Googla to jednak inna bajka, jeszcze się z takim czymś nie
    spotkałem w przypadku Ads od Googla. Ktoś tam chyba sprawdza co się wrzuca.
    Tymczasem nasze śmietniki wrzucają chyba każdemu kto płaci.
    Czy Google kiedykolwiek wyświetliło Ci że wygrałeś gejfona i masz tylko
    wpłacić 1EUR za transport podając numer i dane dostępowe konta?

    --
    Irokez