  • Data: 2021-05-15 20:46:50
    Temat: Re: Kryptowaluty
    Od: pioruns <w...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/05/2021 18:40, _Master_ wrote:

    > Znasz kogoś takiego? ;-)
    >
    > Jak szybko trzeba te wykresy rysować żeby udowodnić dlaczego się nie
    > zarobiło ;-)

    Tak, ja sam na przyklad. Po co mam sprzedawac ze strachu, bo Elon Musk
    cos tam pierdzieli? Nie interesuje mnie jego opinia. Hodluje sobie
    bitcoiny od wielu lat. Kto sprzedaje bo chce pokonac rynek i "odkupic"
    taniej, albo sprzedaje bo "spada", to zostanie ogolony. Problem jest
    miedzy krzeslem a komputerem. :-)

    --
    pozdrawiam, pioruns