  • 21. Data: 2010-12-09 11:11:59
    Temat: Re: Kto odłączył ABS i inne cyferki?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:idq9jr$aj2$6@news.net.icm.edu.pl...

    > Więc jest nas trzech. Reszta nie potrafi jeździć i musi się wspomagać
    > absem.

    a papierosy zapalasz krzesiwem :D
    Taki z Ciebie twardziel

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2010-12-09 11:13:48
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Taki z Ciebie twardziel

    A miodu nie je, on zuje pszczoly!

  • 23. Data: 2010-12-09 11:19:57
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-12-09 08:08, ToMasz pisze:
    [...]
    > Tak wiec swój plan zarzuciłem. Mimo to 2 razy w ciągu tej zimy miałem
    > sytuacje gdy ABS dał mi do zrozumienia: ślisko jest, nie będziemy
    > hamować, spróbuj skręcić do rowu" a ja go "myk" kluczykiem i na
    > szurających kołach zatrzymywałem sie na 3 metrach. Co z tego ze w jednym
    > z przypadków 30stopni bokiem, jak stałem?

    A można wiedzieć z jaką prędkością jechałeś?

    A.

  • 24. Data: 2010-12-09 11:22:10
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 11:19, Arek (G) pisze:
    > W dniu 2010-12-09 08:08, ToMasz pisze:
    > [...]
    >
    > A można wiedzieć z jaką prędkością jechałeś?

    Co to ma za znaczenie? Nie ma znaczenia. Jeśli był lód, to z absami
    zatrzymałby się duuuuuuużo dalej...

  • 25. Data: 2010-12-09 11:28:15
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-09 11:04, Filip KK pisze:

    > Na 3 metrach to można się zatrzymać nawet z 40 km/h, jeśli mamy tylko
    > sam śnieg.

    Ty masz napęd gąsienicowy, czy samoocena ci skoczyła ponad skalę?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2010-12-09 11:31:34
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    A widzisz, ja nawet tego nie posiadam w aucie ! :) I jest dobrze.

  • 27. Data: 2010-12-09 11:47:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-09 11:28, LEPEK pisze:

    > Ty masz napęd gąsienicowy, czy samoocena ci skoczyła ponad skalę?

    Batmana się naoglądał - kotwica na specjalne okazje.

  • 28. Data: 2010-12-09 11:48:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    > Ty masz napęd gąsienicowy, czy samoocena ci skoczyła ponad skalę?

    Zapraszam na testy na pas startowy na zaspę. :) Zrobimy linię hamowania
    i sprawdzimy z metrówką na ilu metrach i z jakiej prędkości można się
    zatrzymać bez absów i z absami (Twoim samochodem). Co Ty na to?

  • 29. Data: 2010-12-09 12:20:54
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2010-12-09 11:48, Filip KK pisze:

    > Zapraszam na testy na pas startowy na zaspę. :) Zrobimy linię hamowania
    > i sprawdzimy z metrówką na ilu metrach i z jakiej prędkości można się
    > zatrzymać bez absów i z absami (Twoim samochodem). Co Ty na to?

    Powodzenia :)
    Aha - daj znać, jak już ci się uda na czymkolwiek (oprócz ściany)
    zatrzymać się na dystansie krótszym, niż 3 m.

    Pozdr,

  • 30. Data: 2010-12-09 12:20:59
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-12-09 12:20, LEPEK pisze:

    > Powodzenia :)
    > Aha - daj znać, jak już ci się uda na czymkolwiek (oprócz ściany)
    > zatrzymać się na dystansie krótszym, niż 3 m.

    Zaproponowałem spocik, rozumiem że nie chcesz stanąć do rywalizacji ze
    swoim absem? :)