eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
    !peering.am1!peer02.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    References: <a...@n...v.pl>
    <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nonjtl$c3b$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    Organization: : : :
    Date: Sat, 13 Aug 2016 20:39:13 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 27
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1471113556 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 658 77.253.217.116:14066
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 742725477
    X-Received-Bytes: 2098
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:703998
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan slawek napisał:

    > I słusznie. Ale poziom obsługi, z jakim ostatnio się spotkałem,
    > zaczyna przypominać mi ten z lat 70-tych. Wydawało mi się, że
    > jak ktoś ma biznes to powinien być obsługiwany może i drożej,
    > ale jednak na pewnym poziomie.

    Jeśli ktoś ma biznes?! W XXI wieku, przynajmniej w moim kręgu
    kulturowym, jako oczywiste przyjmuje się, że wszyscy klienci
    nają być obsługiwani "na pewnym poziomie". Na najwyższym,
    jakiemu może podołać dostawca usług.

    > Byłem w błędzie.

    Tak, i wielu ludzi wciąż w nim tkwi. W latach siedemdziesiątych
    ubiegłego wieku dość powszechne było przekonanie, że wysoki
    poziom obsługi należy się tylko wybranym. A zwykły klient musi
    się najpierw wkupić w łaski.

    Jarek

    --
    -- Pójdziesz zatem na plac Zwycięstwa założyć do tej Kowalskiej, ona
    już pół roku czeka.
    -- To ta co nam czekoladki przynosiła, bilety do cyrku, a śniadanka...
    -- No ta sama, tylko wyszła mnie ze łba, dopiero pan szanowny był
    łaskaw mnie o niej przypomnieć.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: