eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    Date: Tue, 16 Aug 2016 00:10:08 +0200
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 37
    Message-ID: <notejj$usb$1@node2.news.atman.pl>
    References: <a...@n...v.pl>
    <none8d$uo0$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nonjtl$c3b$1@usenet.news.interia.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nooano$r5e$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <nosnsi$97m$1@node2.news.atman.pl>
    <w2pgaz8cotp6$.mabaa6aff2x8$.dlg@40tude.net>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@j...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-77-162-82.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1471298995 31627 89.77.162.82 (15 Aug 2016 22:09:55 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 15 Aug 2016 22:09:55 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 160815-2, 2016-08-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704157
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:w2pgaz8cotp6$.mabaa6aff2x8$.dlg@40tude.net...
    >> Nic z tych rzeczy Wystąpiłem jako osoba całkowicie, stuprocentowo
    >> prywatna.
    >
    > Selgros ? Promocja jaka, czy z przyzwyczajenia wydali ...

    Akurat nie kupowałem, ale konotuję sobie takie sprawy, jak punkt
    odniesienia.
    Czy to promocja była, nie wiem, w każdym razie widziałem na żywo i temi
    rencamy dotykałem, chyba też było w gazetce.

    >> (P)osłem nie jestem, "dzęńkażem" (literówka jako przytyk dla coraz
    >> powszecniejszej bylejakości NIEKTÓRYCH), cele-prytą także nie, choć może
    >> było by warto? Zresztą, specjalnie się przyjrzałem - ceny tam są jak
    >> najbardziej brutto, z podatkiem. I na cenówce są obie, netto i z
    >> podatkiem.
    >
    > Ale juz w reklamowkach warto uwazac.
    > Dobra cena ... netto, brutto to malymi literkami.

    Przezs mgłę coś kojarzę jakąś grubszą aferę, gdzie sprawa była prosta, acz
    skurwysyńska.
    Duże (w sensie rozmiaru czcionki) ceny. I chyba nawet nie było dopisku, albo
    malutkim druczkiem... się dopiero więc przy kasie okazywało, że na cenówce
    były ceny netto.
    Albo albo małymi literkami z tyłu skład, gdzie ktoś przyciśnięty pragnieniem
    (napoje, a słodziki - hint aspartam i fenyloketonuria) może nie skapować się
    w porę, że w składzie jest coś, czego tej osobie absolutnie nie wolno.

    --
    Życie jest przepiękną telenowelą, przenoszoną drogą płciową.
    (C) Ferdek Kiepski
    (dostępny tu adres email nie jest zarejestrowany w żadnym serwisie,
    i JAKIKOLWIEK mailing BEZWZGLĘDNIE zostanie potraktowany jako spam!)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: