  • Data: 2020-11-16 12:24:26
    Temat: Re: Kto winny
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-11-14 o 15:21, Shrek pisze:

    >Ale tak to mniej więcej wygląda! :-)
    >Jak miałem stłuczkę to policja jako sprawców podała nas obu (tzn.
    >kierowców). Ja się sprzeciwiłem, tamten nie, więc ja byłem wygrany.

    Chyba nie byles taki wygrany. Dawno, niedawno ?
    Sprzeciw nie uniewaznia sprawy.
    Mozesz wygrac dzieki wirusowi - sie przedawni.

    >Co ciekawe - podejrzałem w papierach, że skierowano sprawy przeciwko
    >nam nie jako współwinnych stłuczki, ale jako winnych - róznica niby
    >nie jest duża, ale świadczy o tym, że lecieli po bandzie i czekali,
    >kto się podłoży.

    Ale to sie chyba tak robi.
    Dla nich jeden kierowca nie zachowal ostroznosci i zakonczylo sie
    stluczka, i drugi nie zachowal.
    Ewentualnie - oni nie widzieli jak bylo, maja zeznania obu uczestnikow
    obciazajacych drugiego ... to maja podstawe do oskarzenia obu, niech
    sie sad z tym bawi :-)

    J.