  • 51. Data: 2022-10-27 19:09:57
    Temat: Re: Ktore opony?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 19:04 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Stoją tu:
    >
    > https://www.google.pl/maps/place/Poleczki,+Warszawa/
    @52.1554689,21.0177058,134m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s
    0x471932f6ce5c26b5:0x3eeb8972b9dc993d!8m2!3d52.15579
    29!4d21.0020506

    gdzie to auto, koło zebry między pasami puławskiej, na przeciwko Romera.

    TG

  • 52. Data: 2022-10-27 20:17:26
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > Ale chamie wyciales "maja indeks na mokrym A ..."

    Sam jesteś kawałem chama i tępym idiotą - gość pisze o dwóch wskaźnikach -
    takich na etykiecie, wątek idzie w kierunku indeksu prędkości, a ty
    sprowadzasz go do jakiegoś jednego "indeksu" E, i jeszcze usiłujesz mi
    wmówić, że to wina poprzednika, który:

    Skąd to chujku tempy wiesz, że K siedzi w UK?
    Raczej jak zwykle ci sie pojebało i nie wiesz komu odpowiadałeś i na co i po
    co.

    > Tak jest.

    To jeszcze nie wracaj ! ! ! Dopóki sie nie ogarniesz . . .

    --
    Tomasz

  • 53. Data: 2022-10-27 20:53:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.10.2022 o 16:42, J.F pisze:

    > To chyba dla kobiet - na pewno spojrzy w lusterko :-)
    >
    > J.

    A gdyby tak ... gumiarz wprogramowywał w czujnik ciśnienia prędkość z opony?

  • 54. Data: 2022-10-27 20:57:52
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.10.2022 o 18:24, Shrek pisze:

    > ;)
    >
    > Ile jest teraz za 240@140?

    Ja Ci daję odpust zupełny :-)

  • 55. Data: 2022-10-27 21:18:34
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tjdvm1$1tsjg$4@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user sirapacz pisze tak:

    > a co ma opona do wentyla? przecież on w feldze siedzi

    Opona ma do wentyla to, że jak dziecko odgryzie wentyl to ciśnienie w
    oponie i atmosferyczne na zewnątrz się wyrównają.

    Napisałem tak żeby nie było pierdolenia głupiomądrych znafcuf w
    pobocznej gałęzi wątku na 145 postów "a jakie ciśnienie zostało? 0.7 a
    może 0.3?" Bo mój wujek Zdzisek w 1983r na 0.7 bara pojechał z Gdanska
    do Zakopanego i z powrotem.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 56. Data: 2022-10-27 21:25:45
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-10-27 o 18:55, K pisze:

    > Nie mniej jednak przez prawie 10 lat jak
    > jezdze to nigdy nie trafilem na snieg na autostradzie w DE.

    Jeździłeś w złe dni.

  • 57. Data: 2022-10-27 22:23:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > drugi raz 68/60.

    Żartujesz sobie? za +8 cię ściągęli?

  • 58. Data: 2022-10-28 05:50:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > W którym miejscu?

    "Pojazd powinien być wyposażony w ogumienie pneumatyczne, o nośności
    dostosowanej do nacisku koła, oraz dostosowane do maksymalnej prędkości
    pojazdu;"

    vs

    "Wg prawa opony letnie mają mieć indexy nie mniejsze niż wskazane przez
    producenta auta. "

    Czyli to jakie opony były w homologacji i jakie zakłada producent nie ma
    znaczenia.
    Mają ogarnąć 160 km/h, a nie 210.

  • 59. Data: 2022-10-28 06:37:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2022 o 05:50 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

> [...]
    > producenta auta. "
    >
    > Czyli to jakie opony były w homologacji i jakie zakłada producent nie ma

    Czepiasz się, producent podaje Vmax - do tego masz dostosować wg prawa
    index prędkości opony, jeśli nie zakładasz takich jak fabryczne.
    Fabryczne mogą mieć inne, wyższe indexy bo np. producent auta wskazuje
    konkretny model opony.
    U mnie producent "zaleca" te co podałem wcześniej, bo zostały
    zaprojektowane specjalnie dla PSA.

    TG

  • 60. Data: 2022-10-28 06:47:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Czepiasz się, producent podaje Vmax - do tego masz dostosować wg prawa
    > index prędkości opony,

    No i o to pytałem, zrozumiałem, iż twierdzisz że masz obowiązek stosować
    przewidziany przez producenta index opon.
    Teraz jasne.