  • 71. Data: 2022-10-28 17:31:24
    Temat: Re: Ktore opony?
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w
    <news:ypacxa2dh5ns.8xhesm9h9nst$.dlg@40tude.net>:

    > A ja dyskutowalem w sprawie "indeksu na mokrym", jesli tego nie
    > zauwazyles ... idioto/chamie.

    Może jeszcze dyskutowałeś w tym wątku o fordzie granadzie, albo innym
    mondeo, co to się nie psuł lub dało się go w garażu naprawić...

    Dębickie Navigatory całoroczne raczej nie miały E dla na naklejkach , ale
    zawsze możesz udowodnić, że miały...

    > Zgadnij po czym wnioskowalem.

    Po co zgadywać, skoro nie potrafisz spacji odpowiednio używać, znaki cytatu
    masz w czarnej dupie

    > Tak sie czasem zastanawiam

    Wątpliwe!

    --
    Tomasz

  • 72. Data: 2022-10-28 18:38:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Oct 2022 17:31:24 +0200, Tomasz wrote:
> [...]
    > mondeo, co to się nie psuł lub dało się go w garażu naprawić...
    >
    > Dębickie Navigatory całoroczne raczej nie miały E dla na naklejkach , ale

    Tobie? Sam sobie udowodnij.

    > Po co zgadywać, skoro nie potrafisz spacji odpowiednio używać, znaki cytatu
    > masz w czarnej dupie

    Nie umiesz chamie po francusku :-P

    J.

  • 73. Data: 2022-10-28 21:42:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2022 o 11:27, sirapacz pisze:

    > Zawsze jak mnie mierzyli i mieściłem się w okolicach +10km/h to szukali
    > dalej. Może mam urojenia ale chyba nawet nie było kary za przekroczenie
    > do 10km/h.

    Teoretycznie było (w fotoradach nie było) ale w praktyce łowili od 20.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 74. Data: 2022-10-28 21:44:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wtedy jechałem spalinowozem. Dzisiaj jestem elektrykiem.
    > Zapomniałem o tych mandatach i znowu nie zobaczyłem co tam mam wpisane.
    > Ale rano tamtędy jechałem i tam jest 50km/h. Chwilę wcześniej jest 60
    > (przed Poleczki), ale na tej wyspie jest już 50. Dzisiaj znowu tam stali
    > i to aż w dwie ekipy. Dobre miejsce musi być, że jedna na bieżąco nie da
    > rady obrobić.

    A bo to jedno. Ale tak jak myślałem - za +10 nie łapią.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 75. Data: 2022-10-28 21:46:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.10.2022 o 12:44, J.F pisze:

    > P.S. Ty sie kiedys nazywales "Tom N"?
    > Tak sie czasem zastanawiam, czym ci na odciski wlazlem,

    Typ tak ma... Olej. Był jeszcze jeden pojebany - nie jestem pewien
    który. Mam podejrzenia, ale nie chce mi się sprawdzać - tamtem miał
    chyba chorobę dwubiegunową - czasem normalnie pisał, a czesem mu się
    agresor włączął bez wyraźnej przyczyny.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 76. Data: 2022-10-28 21:50:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.10.2022 o 22:21, Shrek pisze:

    > Ale nikt na poważnie nie pisał o 140 - przynajmniej ja pisałem to w
    > ramach dowcipu. Natomiast byłbym wdzięczny za podanie podstawy prawnej,
    > że mam mieć indeks opon co najmniej taki jak "prędkość dopuszczalna
    > samochodu" - skoro nie tak wynikająca z PoRD to u mnie będzie 250 czyli
    > opony W - tych jest raczej mało bo większość to H albo V.

    Niespodzianka - papierów nie znalazłem, ale na felgach mam opony... W.
    Czyli nie przekroczę - przynajmniej na letnich.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 77. Data: 2022-10-28 22:09:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.10.2022 o 17:06, K pisze:

    > Z jednej strony w takiej Holandii dostajesz mandat za przekroczenie
    > predkosci o 1kmh, a w takim UK tolerancja jest 10% +2 lub +3mph (w
    > zaleznosci od hrabstwa). Biorac pod uwage, ze licznik zawyza o 2-5kmh w
    > zaleznosci od marki i cisnienia w oponach to strach sie bac normalnie.
    > Jedni toleruja 0,5 a drudzy 0,8 promila i maja mniej wypadkow w tym
    > smiertelnych. Co jest z nami Polakami nie tak?

    Jesteśmy frajerami oraz nie potrafimy wyp... tego ścierwa.

  • 78. Data: 2022-10-28 22:18:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > Jedni toleruja 0,5 a drudzy 0,8 promila i maja mniej wypadkow w tym
    > smiertelnych. Co jest z nami Polakami nie tak?

    To akurat proste. Skuteczność policji jest przyzerowa, więc większośc
    nie dostaje żadnych mandatów. Ja dostałem w życiu dwa. Więc szansa że
    trafi na ciebie jest nikła i traktujesz ją w rmach pecha. No ale
    któregoś somsiad trafi i wtedy fajnie jak mu dwa tysie dopierdolą a jak
    po prawku to już w ogóle spełnienie modlitwy somsiada.

    Pamiętacie zachwyty jak rowerzystom prawka zabierali za jazdę po dwóch
    piwach? No to teraz macie... I będzie coraz więcej. Następni w kolejce
    będą ci ci się cieszą że spalinkom dojebią, bo oni myślą, że są jakąś
    elitarną klasą średnią, co to sami będą królami szos jak plebsowi
    samochody władza pozabiera:P dziel i rządź, chleba i igrzysk a ludziki
    od dwóch tysięcy lat tak samo głupie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2022-10-28 22:27:48
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    J.F w

    > Tobie?

    Nie, grupie...

    > Sam sobie udowodnij.

    ... że nie jesteś trollem

    > Nie umiesz chamie po francusku :-P

    Chujku, to jest polska grupa, a po francusku to możesz z RoManem
    uściski/obsciski wymieninać

    --
    Tomasz

  • 80. Data: 2022-10-28 22:32:01
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Shrek w

    > Był jeszcze jeden pojebany - nie jestem pewien

    typ sie podpisuje Shrek, wydaje mu się że jest anonimowy, jak sokrstes...

    > miał chyba chorobę dwubiegunową

    skoro piszesz o sobie, to dlaczego w czasie przeszłym?

    --
    Tomasz