eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKtoś coś wie › Re: Ktoś coś wie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologn
    e.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer.am4.highwi
    nds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.ne
    ostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Ktoś coś wie
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <tcj95p$3ssn0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tdjonr$37nc$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>
    Date: Thu, 18 Aug 2022 16:36:12 +0200
    Message-ID: <y...@4...net>
    Lines: 45
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.4.33.221
    X-Trace: 1660833372 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 495 83.4.33.221:52898
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3094
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:773807
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 18 Aug 2022 07:22:02 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
    > czwartek, 18 sierpnia 2022 o 00:05:49 UTC+2 sundayman napisał(a):
    >> Żeby było zabawnie, napisali jakby mi łaskę zrobili, że w ramach "dobrej
    >> woli" anulują zamówienie. Kasę oddali.
    >
    > To jest chyba jakiś styl firm z de - lufthansa tak samo jakby z łaski i "w ramach
    wyjątku"
    > oddała po 250 euro za konieczność czekania 5h na kolejny samolot - jakoś
    > im się w komputerze nie zmieściło, że w Warszawie samolot czekał ponad godzinę
    > na niewiadomoco - może na jakąś ważną d4 (kiedyś widziałem, jak sobie panienka

    skoro niewiadomoco, to siła wyzsza, i moze sie nie nalezy :-)

    To taki transport, ze moze byc mgła, wiatr, burza, i będą opóźnienia.
    Czy awaria przypadkowa.

    > nonszalancko podchodzi, ciągnąc kabinówkę, do bramki, z której obsługa się właśnie
    > zbierała, i twardo żąda wpuszczenia do samolotu) - a kilkunastu pasażerom
    > się przez to z 2h na przesiadkę zrobiło nieco ponad pół godziny i nawet sprint
    > po lotnisku nie pomógł - mogli się jedynie pożegnać ze zbierającą się z bramki
    załogą,
    > choć samolot jeszcze dobry kwadrans przy bramce stał.

    Niedawno w Polsce to bylo chyba z pół godziny, i sie tlumaczyli,
    ze nie po to do odprawy sie trzeba zglosic godzine przed odlotem, zeby
    sie pasazer spoznial. I nawet uzasadniali, ze tak trzeba - wyważenie
    samolotu, ilosc paliwa itp.

    Ale ale ... jak kupili bilety LH, to chyba ich przeniesli na kolejny
    lot, wiec to nie jakas wielka strata ...

    > Widać w DE ludzie spokojni i się o takie drobne nie pienią.
    >
    > W drodze powrotnej równie ciekawa sytuacja - lot z nadkompletem, więc wchodzi
    > jakiś cwaniak i oferuje 250 euro za poczekanie 5h na kolejny samolot.
    > 250, które i tak musieliby dać tym, co się nie zmieścili - no ale przynajmniej
    > nie trzeba by o nie "żebrać" ;>

    A moze wiecej by trzeba dac?
    Albo lepiej wygląda, jak się załatwi po dobroci ... albo trafia na
    takich, co im nie zależy, bo np nie maja przesiadki za chwile ..

    A swoją drogą - bilet po ile?
    500 euro, 250 euro, 100 euro?


    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: