    From: PeJot <P...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Kuchenka Mastercook typ 3400 programator - co w zamian
    Date: Fri, 26 Feb 2021 21:18:16 +0100

    W dniu 2021-02-26 o 20:31, t-1 pisze:

    > Może wstępne obciążenie zasilacza? :)

    Nie wyszło :) Zasilacz transformatorowy, transformator parzy, za to na
    24 V przekaźniku jest prawie 28 V. Nieważne, ważne że zreanimowałem
    ustrojstwo tak jak chciałem, tzn. piekarnik jest sterowany przez
    styczniki. Aby stycznikom nie dokuczało ciepełko znad piekarnika,
    umiejscowiłem je pod szufladą, na podłodze, gdzie jest ponad 10 cm
    wysokości niewykorzystanego miejsca.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza