  • 1. Data: 2021-02-25 19:26:50
    Temat: Kuchenka Mastercook typ 3400 programator - co w zamian
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. W kuchence jak w topiku spaliły się przekaźniki w programatorze,
    niestety razem z PCB. Jest to stary programator jest firmy Diehl, z 2
    przekaźnikami, stąd pomysł aby go zastąpić czymś bardziej współczesnym.
    Miał ktoś podobny pomysł, co w zamian ? Nie bardzo rozumiem po co w tym
    programatorze jest 2 przekaźniki NC.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 2. Data: 2021-02-26 17:58:21
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-25 o 19:26, PeJot pisze:
> [...]
    > przekaźnikami, stąd pomysł aby go zastąpić czymś bardziej współczesnym.
    > Miał ktoś podobny pomysł, co w zamian ? Nie bardzo rozumiem po co w tym

    Może to pasuje?
    https://sprzedajemy.pl/zegar-wyswietlacz-programator
    -mastercook-fagor-myslakowice-2-a1d299-nr54727033

  • 3. Data: 2021-02-26 18:14:31
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-26 o 17:58, t-1 pisze:

    > Może to pasuje?
    > https://sprzedajemy.pl/zegar-wyswietlacz-programator
    -mastercook-fagor-myslakowice-2-a1d299-nr54727033

    A może to ten typ, jeszcze tańszy?
    https://allegro.pl/oferta/zegar-timer-programator-di
    ehl-13143-003-typ-314-30-10439003495

  • 4. Data: 2021-02-26 19:29:37
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-02-26 o 18:14, t-1 pisze:

    -mastercook-fagor-myslakowice-2-a1d299-nr54727033

    > A może to ten typ, jeszcze tańszy?
    > https://allegro.pl/oferta/zegar-timer-programator-di
    ehl-13143-003-typ-314-30-10439003495

    Ceny jak za ~ 15 letnią używkę są jakby z kosmosu. Na razie udało mi się
    odbudować stary programator, ale chciałbym włączać grzałki piekarnika
    przez styczniki sterowane z przekaźników programatora. Ciekawostką jest
    owe 2 przekaźniki ze stykami NC w programatorze. Jeden z tych
    przekaźników przy wyłączonym piekarniku jest *stale* pod napięciem -
    pogratulować projektantowi programatora pomysłu marnowania energii.
    Widać że to ponad 20 letni projekt.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 5. Data: 2021-02-26 20:31:22
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-02-26 o 19:29, PeJot pisze:

> [...]
    > przekaźników przy wyłączonym piekarniku jest *stale* pod napięciem -
    > pogratulować projektantowi programatora pomysłu marnowania energii.

    Może wstępne obciążenie zasilacza? :)

  • 6. Data: 2021-02-26 21:18:16
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2021-02-26 o 20:31, t-1 pisze:

    > Może wstępne obciążenie zasilacza? :)

    Nie wyszło :) Zasilacz transformatorowy, transformator parzy, za to na
    24 V przekaźniku jest prawie 28 V. Nieważne, ważne że zreanimowałem
    ustrojstwo tak jak chciałem, tzn. piekarnik jest sterowany przez
    styczniki. Aby stycznikom nie dokuczało ciepełko znad piekarnika,
    umiejscowiłem je pod szufladą, na podłodze, gdzie jest ponad 10 cm
    wysokości niewykorzystanego miejsca.

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza