    From: Jacek Różański <j...@e...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Kufer monokey louis (motodetail)
    Date: Wed, 22 Apr 2009 22:19:43 +0200

    Pink pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > rok temu sam szukałem
    > http://grupy.scigacz.pl/KUFER,MOTO,DETAIL,44L,a,pods
    tawa,GIVI,monokey,czy,zapauja,2,464857,2008_02.html

    > i kupiłem i wszystko zapasowało bez zadnych przejściowek na moją płyte givi.
    > To Kappa jest, nawet gwarancja i naklejki w srodku to juz Kappa.
    > Jestem zadowolony z kuferka. Dobra jakośc plastiku. Zawiasy dośc pewnie
    > trzymają.
    > Jedna wada, że wchodza mi 2 kaski otwarte a juz otwarty i drugi szczeka to
    > juz nie :(.
    > Czyli 44 l to idelanie na 2 otwarte kaski...

    Lol, to mi wygląda na szukanie frajerów :) Kappa to kopia Givi a
    Motodetail to kopia Kappy. Sprzedają to samo a każdy po drodze
    się pożywi. Przed kapitalizmem widzę promienną przyszłość, niestety.

    --
    Pozdrowienia, Best regards
    Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740