  • Data: 2021-03-11 09:55:12
    Temat: Re: Kulka w pralce - tajemnice inżynierii AGD
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Mar 2021 12:11:52 GMT, Krzysztof Gajdemski
    <s...@d...org.pl> wrote:
    > potem weryfikowałem ich informacje. I pralka jak na razie działa (a
    > lekko nie ma). Chociaż coś jakby ostatnio...

    Ile ma lat? Jaki model?

    Co do wyboru modelu.. Nie wiem jak marki azjatyckie ale te nasze
    lokalne to sprawiają wrażenie, że wszystkie robi jedna firma i w
    większości mają identyczne części w środku. Różnią się jedynie
    zewnętrznymi cechami obudowy i manipulatorami. Komicznie to wygląda
    na allegro w opisach gdy sprzedawca wymienia listę kompatybilności na
    jakieś 100 modeli... Stąd ciężko wybrać coś oryginalnego od strony
    konstrukcji.

    --
    Marek