  • Data: 2020-10-20 11:15:24
    Temat: Re: LAN rozdzielacz prymitywny
    Od: K <n...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20/10/2020 09:47, sirapacz wrote:
    > na jednym końcu 2 urządzenia a na drugim jedno gadające z tamtymi dwoma.
    > O ile nie przygotuje sobie rozszycia na laminacie pinów z gniazda to
    > działać nie będzie.
    > albo ja nie rozumiem co autor ma na myśli.

    Autor mysli, ze z jednego fizycznego portu moze podlaczyc dwa niezalezne
    urzadzenia rozszywajac kabel tylko na jednym koncu. To nie zadziala,
    musi rozszyc po obu stronach i miec dwa porty po stronie switcha/zrodla
    w przypadku gdy oba urzadzenia na drugim koncu maja dzialac w tym samym
    czasie. Jak jednak wiemy, nie ma potrzeby aby oba na raz dzialaly wiec
    nie bardzo widze sens rozszywania. Chyba, ze od strony switcha/zrodla
    tez wystepuja dwa rozne urzadzenia, fizyczne albo logiczne sieci itp.