  • Data: 2024-04-12 13:09:29
    Temat: Re: LEDówki i korki?
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2024-04-11 o 15:08, J.F pisze:
    > przy czym niby może sie z hukiem przepalic i ledówka,
    > a kto wie - może i możliwe, ze np ledówka się przepaliła dawno temu,
    > ale trochę częsci ciągle pod napięciem, i może huknąc w późniejszym
    > terminie.

    To była właśnie nowa myśl na którą wpadłem przy tej okazji. Od dziecka
    wiem, że jak się żarówka przepali to niczemu nie szkodzi jak ona
    pozostanie nadal wkręcona. A nawet lepiej bo zapobiega zbieraniu się
    kurzu w oprawce.
    A rzeczy, które się wie od dziecka, przyjmuje się za pewnik bez analizy
    ich co jakiś czas.
    Dlatego to przy tej okazji pomyślałem po raz pierwszy, że w przypadku
    LEDówek może to nie być prawdą.
    Stąd w sumie to moje pytanie na grupie - żeby się dowiedzieć, co myślą inni.

    > Przyjdziesz, rozbierzesz, powąchasz - moze jedna będzie wyglądała na
    > świeżo spaloną ...

    Aż takim dobrym sąsiadem nie jestem :)
    A poza tym funkcjonuję w innym czasie. Do domu wracam po 22 a one wtedy
    już raczej śpią.
    P.G.